Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10061
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Бондар, Наталия Васильевна | - |
dc.contributor.author | Bondar, N. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-09T13:07:04Z | - |
dc.date.available | 2019-04-09T13:07:04Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Н. В. Застосування cаse-study на заняттях мовного циклу у медичних навчальних закладах / Н. В. Бондар // Всеукраїнська науково-методична інтернет конференція, присвячена Дню заснування закладу освіти, м. Черкаси, 15 жовтня 2018 р. : матеріали конф. / уклад. І. Я. Губенко, О. Г. Шевченко, П. О. Гайдай, В. Д. Коноба ; Черкаська медична академія. – Черкаси : Видавець Ольга Вовчок, 2018. – С. 28–31. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10061 | - |
dc.description.abstract | Магістральна ціль сучасної медичної освіти – пошук новітніх способів актуалізації особистісного потенціалу, формування всіх складових фахової компетенції лікаря, професія якого є лінгвоактивною. Комунікативний аспект – одна з важливих складових його майбутньої діяльності. Т.О. Лещенко зауважувала, що «в умовах діяльності в Україні, де державною мовою є українська, професіоналізм неможливий без високого рівня оволодіння нею» [1]. Саме тому, вважаємо, тільки шляхом інтегрованих зв'язків через співпрацю викладачів-гуманітаріїв із викладачами-предметниками варто організовувати професійно орієнтоване навчання. Саме такий підхід сприятиме розвиткові ініціативи, навичок підсвідомого мислення вищого рівня, необхідних для вирішення проблем. Значну роль у цьому процесі відіграє застосування сучасних технологій, що не тільки є способом підвищення якості викладання клінічних дисциплін у медичному коледжі, а й передбачає переорієнтацію на діяльнісний підхід. Одним із таких інтерактивних методів є Case-study (англ. case – випадок, ситуація), підґрунтям якого є навчання студентів шляхом розв'язання конкретних завдань (кейсів). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Черкаська медична академія. - Видавець Ольга Вовчок - 2018 | uk_UA |
dc.title | Застосування cаse-study на заняттях мовного циклу у медичних навчальних закладах | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bondar.pdf | 110,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.