Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10102
Назва: Роль викладача в активізації самостійної роботи студента за темою «Курація гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання»
Автори: Талаш, Валентин Васильович
Громова, Антоніна Макарівна
Мітюніна, Ніна Іванівна
Талаш, Валентин Васильевич
Митюнина, Нина Ивановна
Громова, Антонина Макаровна
Talash, V. V.
Gromova, A. M.
Mitunina, N. I.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Талаш В. В. Роль викладача в активізації самостійної роботи студента за темою «Курація гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання» / В. В. Талаш, А. М. Громова, Н. І. Мітюніна // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 217–218.
Короткий огляд (реферат): Визначено роль викладача в активізації самостійної роботи студентів при підготовці до курації гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання. Висвітлено роль викладача і мотивацію студентів до самостійної роботи; The article defines the role of a teacher in activating independent work of students in preparing for the supervision of gynecological patients with a credit-module system of training. The role of the teacher and the motivation to work independently in the students are highlighted.
Ключові слова: самостійна робота
гінекологія
студенти
курація хворих
історія хвороби
освіта
independent work
gynecology
students
cure of patients
history of illness
education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10102
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Talash_Rol_vykladacha.pdf460,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.