Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorБилецкая, Виктория Викторовна-
dc.contributor.authorBiletska, V. V.-
dc.date.accessioned2019-04-26T10:02:55Z-
dc.date.available2019-04-26T10:02:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілецька В. В. Цінність історико-філософської спадщини І. Мірчука: академічно-педагогічний аспект / В. В. Білецька // Філософські обрії. – 2018. – Вип. 39. – С. 55 – 64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10224-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано цінність історико-філософської спадщини І. Мірчука в контексті академічно-педагогічного напрямку діяльності мислителя. Показано, що ключовим вектором усієї творчості філософа була турбота за долю України та визволення її зі стану національно-культурного поневолення з одного боку, а з іншого - намагання представити Україну як рівноправну європейську державу. Доведено, що реалізація академічно-педагогічної у поєднанні із організаційно-популяризаторською діяльністю І. Мірчука була одним із провідних аспектів філософських устремлінь науковця; The article analyzes the value of the historical and philosophical heritage of І.Mirchuk for the native philosophical thought in the context of the academic and pedagogical direction of the thinker’s activity. The author has shown that the key vector of the entire work of the philosopher was to care for the fate of Ukraine and to liberate it from the state of national-cultural enslavement on the one hand, and on the other hand to represent Ukraine as an equal European state. The paper proves that the realization of academic and pedagogical in conjunction with organizational- semi-latitudinal activity of I.Mirchuk was one of the leading aspects of the scholar’s philosophical aspirations, since it occupied a significant amount of time and creative inspiration of the philosopher. The article gives a list of scientific institutions, in which I.Mirchuk worked for a long time, as well as the positions he occupied. It has been determined that constant participation in virtually all academic initiatives gave the thinker an invaluable experience in organizing scientific life in the diaspora and leadership of scientific and educational institutions. The significance of I.Mirchuk for the activities of the Ukrainian Scientific Institute in Berlin and the Ukrainian Free University has been revealed, and it was established that the philosopher combined an active academic and organizational work with a powerful pedagogical activity. Under the supervision of the scientist, such young scholars as D. Chyzhevsky, D. Buchinsky, Y. Koltun, A. Krotovil, Y. Boiko-Blokhin, B. Kurilas, E. Smalko. P. Savchuk, O. Voropay and Ch. Sobolevsky were habilitated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectзначенняuk_UA
dc.subjectісторико-філософська спадщинаuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectакадемічно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectакадемічна установаuk_UA
dc.titleЦінність історико-філософської спадщини І. Мірчука: академічно-педагогічний аспектuk_UA
dc.title.alternativeЕhe value of historical and philosophical heritage of I. Mirchuk: academic pedagogical aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biletska_V_V_1.pdf297,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.