Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10228
Назва: Організація та перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини
Інші назви: Organization and perspectives of the introductions of credit-modular system at the chair of human anatomy
Автори: Дейнега, Тамара Феодосіївна
Дейнега, Тамара Феодосиевна
Dejnega, T. F.
Рогуля, Василь Олександрович
Рогуля, Василий Александрович
Rogulja, V. О.
Свінцицька, Наталія Леонідівна
Свинцицкая, Наталья Леонидовна
Svintsitska, N. L.
Дата публікації: 2014
Видавець: ДВНЗ "ТДМУ" ім. І. Я. Горбачевського
Бібліографічний опис: Дейнега Т. Ф. Організація та перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини / Т. Ф. Дейнега, В. О. Рогуля, Н. Л. Свінцицька // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 15–16 травн. 2014 р.), присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф) НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку : у 2 ч. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Ч. 1. – С. 206–208.
Короткий огляд (реферат): Найважливішим завданням вищої освіти України є досягнення максимального розвитку здібностей та можливостей студентів і забезпечення якості підготовки фахівців нарівні міжнародних вимог. Положення про впровадження кредитно-модульної системи в організації навчального процесу визнанчив порядок оцінювання знань та практичних навичок студентів; The most important task of higher education in Ukraine is to achieve the maximum development of skills and capabilities of students and ensure the quality of training in accordance with international requirements. Regulation on the introduction of credit-modular system in the educational process determines the order of evaluation of knowledge and practical skills of students.
Ключові слова: освіта у вищих медичних закладах
кредитно-модульна система
розвиток здібностей студентів
формування клінічного мислення
студентський нзуковий гурток
education in higher medical institutions
credit-modular system
the development of abilities of the students
the formation of clinical thinking
student scientific circle
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10228
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DRS_2014.pdf150,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.