Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДейнега, Тамара Феодосіївна-
dc.contributor.authorДейнега, Тамара Феодосиевна-
dc.contributor.authorDejnega, T. F.-
dc.contributor.authorРогуля, Василь Олександрович-
dc.contributor.authorРогуля, Василий Александрович-
dc.contributor.authorRogulja, V. О.-
dc.contributor.authorСвінцицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorСвинцицкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSvintsitska, N. L.-
dc.date.accessioned2019-05-03T10:46:59Z-
dc.date.available2019-05-03T10:46:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДейнега Т. Ф. Організація та перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини / Т. Ф. Дейнега, В. О. Рогуля, Н. Л. Свінцицька // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 15–16 травн. 2014 р.), присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф) НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку : у 2 ч. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Ч. 1. – С. 206–208.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 614.253.52(07.07)-
dc.identifier.otherУДК 611:378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10228-
dc.description.abstractНайважливішим завданням вищої освіти України є досягнення максимального розвитку здібностей та можливостей студентів і забезпечення якості підготовки фахівців нарівні міжнародних вимог. Положення про впровадження кредитно-модульної системи в організації навчального процесу визнанчив порядок оцінювання знань та практичних навичок студентів; The most important task of higher education in Ukraine is to achieve the maximum development of skills and capabilities of students and ensure the quality of training in accordance with international requirements. Regulation on the introduction of credit-modular system in the educational process determines the order of evaluation of knowledge and practical skills of students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "ТДМУ" ім. І. Я. Горбачевськогоuk_UA
dc.subjectосвіта у вищих медичних закладахuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectрозвиток здібностей студентівuk_UA
dc.subjectформування клінічного мисленняuk_UA
dc.subjectстудентський нзуковий гуртокuk_UA
dc.subjecteducation in higher medical institutionsuk_UA
dc.subjectcredit-modular systemuk_UA
dc.subjectthe development of abilities of the studentsuk_UA
dc.subjectthe formation of clinical thinkinguk_UA
dc.subjectstudent scientific circleuk_UA
dc.titleОрганізація та перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі анатомії людиниuk_UA
dc.title.alternativeOrganization and perspectives of the introductions of credit-modular system at the chair of human anatomyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DRS_2014.pdf150,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.