Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10367
Назва: Соціальний маркетинг в харчуванні студентів
Інші назви: Socal marketing in students food habits
Автори: Мацур, В. М.
Харченко, Наталія Вікторівна
Matsur, V. M.
Kharchenko, N. V.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Мацур В. М. Соціальний маркетинг в харчуванні студентів / В. М. Мацур ; наук. керівник : Н. В. Харченко // Тези доповідей 75-ї Всеукраїнської студентської наукової конференції «Medical students’ conference in Poltava» (MEDSCOP 2019), м. Полтава, 28-29 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 102.
Короткий огляд (реферат): На сьогодній день студенти медичних вузів мають дуже мало часу на регулярне збалансоване харчування, перерви між парами не тривалі, а тому часу вистачає лише на те, щоб доїхати до наступної, а це в свою чергу призводить до значного порушення режиму дня, порушення обміну речовин, що незабаром буде сприяти і хворобам.
Ключові слова: маркетинг
харчування
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10367
Розташовується у зібраннях:MEDSCOP 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Socal_marketing_in_students_food_habits.pdf496,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.