Формування мовної свідомості студентів-інофонів (усне мовлення)

Анотація

У статті досліджується проблема формування мовної свідомості іноземних студентів у зв’язку з вивченням професійної медичної лексики в процесі опанування усного мовлення. Автори доводять, що мовна свідомість студента-інофона формується поступово, починаючи з початкового рівня А1, де студент отримує поняття про процес мовлення,особливості спілкування, фонетичні, графічні та граматичні норми української мови, але подальше формування мовної свідомості відбувається на етапі В2 при вивченні професійної лексики. У роботі представлені основні форми та методи роботи з іноземними студентами під час знайомства з професійною лексикою; The article examines the problem of the formation of the linguistic consciousness of foreign students in connection with the study of professional medical vocabulary in oral speech. The authors argue that the linguistic consciousness of the student-inofon is formed gradually, starting from A1, where the student gains an understanding of the speech process, communication features, phonetic, graphic and grammatical norms of the Ukrainian language, but finally the formation of linguistic consciousness occurs at stage B2 when learning professional vocabulary. The paper presents the main forms and methods of working with foreign students when they become acquainted with professional vocabulary.

Опис

Ключові слова

мовна свідомість, процес мовлення, студент-інофон, комунікативна компетенція, полілог, усне мовлення, языковое сознание, процесс речи, студент-инофон, коммуникативная компетенция, полилог, устная речь, linguistic consciousness, speech process, student-inоphone, communicative competence, polylog, verbal speech

Бібліографічний опис

Козуб Г. М. Формування мовної свідомості студентів-інофонів (усне мовлення) / Г. М. Козуб, Т. В. Тукова // Молодий вчений. – 2019. – Вип. 5.1 (69.1). – С. 109–112.