Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10447
Назва: Інтерналізація знань з фармакології за умов кредитно-модульної системи навчання
Інші назви: Интернализация знаний по фармакологии в условиях кредитно-модульной системы обучения
Internalization of knowledge on pharmacology under the conditions of credit-module system of education
Автори: Бобирьов, Віктор Миколайович
Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна
Важнича, Олена Митрофанівна
Колот, Еліна Георгіївна
Луценко, Руслан Володимирович
Сидоренко, Антоніна Григорівна
Чечотіна, Світлана Юріївна
Бобырев, Виктор Николаевич
Девяткина, Татьяна Алексеевна
Важничая, Елена Митрофановна
Колот, Элина Георгиевна
Луценко, Руслан Владимирович
Сидоренко, Антонина Григорьевна
Чечотина, Светлана Юрьевна
Bobyrov, V. M.
Devyatkina, T. O.
Vazhnicha, O. M.
Kolot, E. G.
Lutsenko, R. V.
Sidorenko, A. G.
Chechotina, S. Yu.
Дата публікації: 2013
Видавець: Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Бібліографічний опис: Інтерналізація знань з фармакології за умов кредитно-модульної системи навчання / В.М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича [та ін.] // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України на новому етапі : матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Тернопіль, 18–19 квітня 2013 р. – Тернопіль : ТДМУ, 2013. – С. 206–208.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються загальні питання, що стосуються інтерналізації, зокрема інтерналізації професійно-орієнтованих знань студентами вищих навчальних закладів. На прикладі вивчення фармакології студентами-медиками автори розкривають системно-стратегічні, змістовно-педагогічні та суб’єктно-особистісні умови інтерналізації знань за умов кредитно-модульної системи навчання. В статье анализируются общие вопросы, касающиеся интернационализации, в частности интернализации профессионально-ориентированных знаний студентами высших учебных заведений. На примере изучения фармакологии студентами-медиками авторы раскрывают системно-стратегические, содержательно-педагогические и субъектно-личностные условия интернализации знаний в условиях кредитно-модульной системы обучения. Some general issues relating to internalization including the internalization of professionally oriented knowledge by the students in higher education are analyzed in the article. The authors use pharmacology teaching to medical students to reveal systematic and strategic, content-pedagogical and subject-personal preconditions to internalization of knowledge under the credit-module system.
Ключові слова: інтерналізація
професійно-орієнтовані знання
фармакологія
интернализация
профессионально-ориентированные знания
фармакология
internalization
professionally-oriented knowledge
pharmacology
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10447
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Internalization_of_knowledge_on_pharmacology_2013_11_part.pdf356,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.