Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1047
Назва: | Conversation analysis tool and its effectiveness in teaching medical English for professional purposes |
Автори: | Havrylieva, K. H. Lysanets, Yu. V. Гаврильєва, Ксеня Григорівна Лисанець, Юлія Валеріївна |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Астрая |
Бібліографічний опис: | Havrylieva K.H. Conversation Analysis Tool and its Effectiveness in Teaching Medical English for Professional Purposes / K. H. Havrylieva, Yu. V. Lysanets // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнар. участю (8–9 червня 2017 року, м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2017. – C. 36–40. |
Короткий огляд (реферат): | The present paper provides the results of classroom research and major takeaways from the online course “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Stanford University, Autumn term, 2016-2017 academic year). The authors discuss the advantages and challenges of implementing the Conversation Analysis Tool (CAT) in the context of teaching Medical English for Professional Purposes. The research may be of interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process of developing lesson plans and organizing classroom conversation activities; У статті представлені результати дослідження методики конверсаційного аналізу (CAT) в рамках проходження онлайн-курсу “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Стенфордський університет, осінній семестр 2016-2017 н.р.). Розглянуто переваги застосування методики конверсаційного аналізу в контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки методичної документації; В статье представлены результаты исследования методики конверсационного анализа (CAT) в рамках прохождения онлайн-курса “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Стэнфордский университет, осенний семестр 2016-2017 учебного года). Рассмотрены преимущества применения методики конверсационного анализа в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки методической документации. |
Ключові слова: | Conversation Analysis Tool communication skills formative assessment English for Professional Purposes конверсаційний аналіз комунікативні навички формативне оцінювання англійська мова за професійним спрямуванням конверсационный анализ коммуникативные навыки формативное оценивание английский язык для профессиональных целей |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1047 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Conversation_analysis_Havrylieva_K._H._Lysanets_Yu._V..pdf | 250,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.