Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHavrylieva, K. H.-
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorГаврильєва, Ксеня Григорівна-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-10-13T06:49:04Z-
dc.date.available2017-10-13T06:49:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationHavrylieva K.H. Conversation Analysis Tool and its Effectiveness in Teaching Medical English for Professional Purposes / K. H. Havrylieva, Yu. V. Lysanets // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнар. участю (8–9 червня 2017 року, м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2017. – C. 36–40.uk_UA
dc.identifier.other378.147.88-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1047-
dc.description.abstractThe present paper provides the results of classroom research and major takeaways from the online course “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Stanford University, Autumn term, 2016-2017 academic year). The authors discuss the advantages and challenges of implementing the Conversation Analysis Tool (CAT) in the context of teaching Medical English for Professional Purposes. The research may be of interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process of developing lesson plans and organizing classroom conversation activities; У статті представлені результати дослідження методики конверсаційного аналізу (CAT) в рамках проходження онлайн-курсу “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Стенфордський університет, осінній семестр 2016-2017 н.р.). Розглянуто переваги застосування методики конверсаційного аналізу в контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки методичної документації; В статье представлены результаты исследования методики конверсационного анализа (CAT) в рамках прохождения онлайн-курса “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Стэнфордский университет, осенний семестр 2016-2017 учебного года). Рассмотрены преимущества применения методики конверсационного анализа в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки методической документации.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАстраяuk_UA
dc.subjectConversation Analysis Tooluk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectformative assessmentuk_UA
dc.subjectEnglish for Professional Purposesuk_UA
dc.subjectконверсаційний аналізuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectформативне оцінюванняuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectконверсационный анализuk_UA
dc.subjectкоммуникативные навыкиuk_UA
dc.subjectформативное оцениваниеuk_UA
dc.subjectанглийский язык для профессиональных целейuk_UA
dc.titleConversation analysis tool and its effectiveness in teaching medical English for professional purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conversation_analysis_Havrylieva_K._H._Lysanets_Yu._V..pdf250,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.