Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10483
Title: | Оцінка динаміки окремих показників психоемоційного стану студентів вднзу “УМСА” |
Other Titles: | Assessment of the dynamics of individual indicators of the psychoemotional state of students of "UMSA" |
Authors: | Tsybenko, D. S. Borysenko, V. V. Борисенко, Володимир Васильович |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Tsybenko D. S. Оцінка динаміки окремих показників психоемоційного стану студентів ВДНЗУ “УМСА” / D. S. Tsybenko, V. V. Borysenko // Матеріали 74-ї Всеукраїнської студентської наукової конференції «Medical students’ conference in Poltava» (MEDSCOP 2018), м. Полтава, 29-30 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 21. |
Abstract: | Процес набуття професійних навичоку вищому навчальному закладі має суттєві відмінності від середньої освіти в школі. Період адаптації студента в умовахнавчання в ВУЗінесезначні навантаження на психоемоційний стан у зв’язку суттєвою зміною стереотипу поведінки за рахунок видозміни взаємозв’язків у спілкуванні, методології навчання та інших факторів, що безпосередньо супроводжується психологічним навантаженням на особистість крізь дію різноманітних соціально-економічних та психогенних чинників.Найбільш схильними до фрустрацій стають студенти медичних вищих навчальних закладів, оскільки інформаційне та емоційне навантаження на ще недостатньо сформовану психіку підлітківзростає, що, у свою чергу, безпосередньо стає одним із чинників, що впливають на рівень поведінкових розладів. Переїзд до нового міста, нові житлові умови погіршують процес пристосування студента. |
Keywords: | психоемоційний стан емоційне навантаження |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10483 |
Appears in Collections: | 74-а Всеукраїнська студентська наукова конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Assessment_of_the_dynamics_of_individual_indicators_of_the_psych.pdf | 296,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.