Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10483
Title: Оцінка динаміки окремих показників психоемоційного стану студентів вднзу “УМСА”
Other Titles: Assessment of the dynamics of individual indicators of the psychoemotional state of students of "UMSA"
Authors: Tsybenko, D. S.
Borysenko, V. V.
Борисенко, Володимир Васильович
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Tsybenko D. S. Оцінка динаміки окремих показників психоемоційного стану студентів ВДНЗУ “УМСА” / D. S. Tsybenko, V. V. Borysenko // Матеріали 74-ї Всеукраїнської студентської наукової конференції «Medical students’ conference in Poltava» (MEDSCOP 2018), м. Полтава, 29-30 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 21.
Abstract: Процес набуття професійних навичоку вищому навчальному закладі має суттєві відмінності від середньої освіти в школі. Період адаптації студента в умовахнавчання в ВУЗінесезначні навантаження на психоемоційний стан у зв’язку суттєвою зміною стереотипу поведінки за рахунок видозміни взаємозв’язків у спілкуванні, методології навчання та інших факторів, що безпосередньо супроводжується психологічним навантаженням на особистість крізь дію різноманітних соціально-економічних та психогенних чинників.Найбільш схильними до фрустрацій стають студенти медичних вищих навчальних закладів, оскільки інформаційне та емоційне навантаження на ще недостатньо сформовану психіку підлітківзростає, що, у свою чергу, безпосередньо стає одним із чинників, що впливають на рівень поведінкових розладів. Переїзд до нового міста, нові житлові умови погіршують процес пристосування студента.
Keywords: психоемоційний стан
емоційне навантаження
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10483
Appears in Collections:74-а Всеукраїнська студентська наукова конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Assessment_of_the_dynamics_of_individual_indicators_of_the_psych.pdf296,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.