Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorШевченко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЮфименко, Вікторія Георгіївна-
dc.contributor.authorLeshchenko, T. O.-
dc.contributor.authorShevchenko, О. М.-
dc.contributor.authorYufimenko, V. G.-
dc.date.accessioned2019-06-05T08:28:37Z-
dc.date.available2019-06-05T08:28:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Інтеграція компонентів культури в процес навчання іноземних студентів української мови / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, В. Г. Юфименко // Молодий вчений. – 2019. – № 5.1.(69.1). –.С. 148–151.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2304-5809-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10526-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості інтеграції компонентів культури в процес навчання іноземних студентів української мови. На основі теоретичного аналізу наукових праць визначено загальнодидактичні та методичні принципи комунікативної методики, найважливіші елементи презентації лексичного матеріалу на початковому етапі навчання; обґрунтовано роль аудіювання і читання у викладанні української мови як іноземної. Позааудиторна робота з іноземними студентами сприяє розвитку навичок використання мови в життєвих ситуаціях // В статье рассматриваются особенности интеграции компонентов культуры в процесс обучения иностранных студентов украинскому языку. На основе теоретического анализа научных публикаций определены дидактические и методические принципы коммуникативной методики, важнейшие элементы презентации лексического материала на начальном этапе обучения, обоснована роль аудирования и чтения в преподавании украинского языка как иностранного. Внеаудиторная работа с иностранными студентами способствует развитию навыков использования языка в жизненных ситуациях // The article discusses the peculiarities of the integration of cultural components in the process of teaching foreign students to the Ukrainian language. On the basis of theoretical analysis of scientific works, the didactic and methodical principles of the communicative methodology were determined, the most important elements of the presentation of lexical material at the initial stage of teaching, the role of listening and reading in the teaching of the Ukrainian language as a foreign language was substantiated. Out of class work with foreign students facilitates the development of language skills in life situations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectобучение иностранных студентовuk_UA
dc.subjectкоммуникативная методикаuk_UA
dc.subjectначальный этап языковой подготовкиuk_UA
dc.subjectкультурно-национальная средаuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectкомунікативна методикаuk_UA
dc.subjectкультурно-національне середовищеuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних студентівuk_UA
dc.subjectпочатковий етап мовної підготовкиuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectcommunicative methoduk_UA
dc.subjectteaching foreign studentsuk_UA
dc.subjectthe initial phase of language traininguk_UA
dc.subjectcultural-national environmentuk_UA
dc.titleІнтеграція компонентів культури в процес навчання іноземних студентів української мовиuk_UA
dc.title.alternativeIntegration of components of culture in the profession of foreign students training ukrainian languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integratcija_komponentiv.pdf847,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.