Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлобина, Людмила Викторовна-
dc.contributor.authorГлобіна, Людмила Вікторівна-
dc.contributor.authorGlobina, L.-
dc.date.accessioned2019-06-19T12:18:46Z-
dc.date.available2019-06-19T12:18:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГлобина Л. В. Лингвистический юмор как метод активизации учебной деятельности студентов-иностранцев на занятиях языковой подготовки в медицинском вузе / Л. В. Глобина // Імідж сучасного педагога. – 2019. – № 3 (186). – С. 48–52.uk_UA
dc.identifier.issn2522-9729-
dc.identifier.otherУДК 811.161.1’373:378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10609-
dc.description.abstractПредставлен анализ возможностей лингвистического юмора при формировании лингвистической компетентности иностранных студентов-медиков на начальном этапе обучения. Рассмотрены средства создания юмора в таких малых формах языкового творчества, как лингвистические юмористические миниатюры, иронические афоризмы, различные фигуры речи. Межъязыковые соответствия подтвердили тезис об интернациональности юмора в его профильных идеях; Представлено аналіз можливостей лінгвістичного гумору для формування лінгвістичної компетентності іноземних студентів-медиків на початковому етапі навчання. Розглянуто засоби створення гумору в таких малих формах мовленнєвої творчості, як лінгвістичні гумористичні мініатюри, іронічні афоризми, різні фігури мови. Міжмовні відповідності підтвердили тезу про інтернаціональність гумору в його профільних ідеях; The analysis of the possibilities of linguistic humor in the formation of linguistic competence of foreign medical students at the initial stage of education is presented. The means of creating humor in such small forms of language creativity as linguistic humorous miniatures, ironic aphorisms, and various figures of speech are considered. Cross-language correspondences confirmed the thesis about the internationalism of humor in its core ideas.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherПолтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectлингвистический юморuk_UA
dc.subjectрусский язык как иностранныйuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjectмедицинский вузuk_UA
dc.subjectлінгвістичний гуморuk_UA
dc.subjectросійська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectмедичний ВНЗuk_UA
dc.subjectlinguistic humoruk_UA
dc.subjectRussian as a foreign languageuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectmedical high schooluk_UA
dc.titleЛингвистический юмор как метод активизации учебной деятельности студентов-иностранцев на занятиях языковой подготовки в медицинском вузеuk_UA
dc.title.alternativeЛінгвістичний гумор як метод активізації навчальної діяльності студентів-іноземців на заняттях з мовної підготовки в медичному ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeLinguistic Humor as a Method of Enhancing the Learning Activities of Foreign Students at Language Classes at a Medical Schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-3(186)-48-52-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lingvisticheskiy _yumor.pdf400,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.