Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10634
Назва: Удосконалення методів вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» при підготовці студентів 5 та 6 курсу на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології Харківського національного медичного університету
Інші назви: Усовершенствование методов изучения дисциплины «Внутренняя медицина» при подготовке студентов 5 и 6 курса на кафедре внутренней медицины № 2 и клинической иммунологии и аллергологии Харьковского национального медицинского университета
Improvement of the studying methods of «Internal medicine» among students of 5th and 6th courses at the department of internal medicine № 2 and clinical immunology and allergology of Kharkiv national medical university
Автори: Кравчун, Павло Григорович
Борзова, О. Ю.
Кожин, М. І.
Риндіна, Наталія Геннадіївна
Титова, Г. Ю.
Заїкіна, Тетяна Сергіївна
Ринчак, Петро Іванович
Кравчун, Павел Григорьевич
Борзова, Е. Ю.
Кожин, М. И.
Рындина, Наталья Геннадьевна
Титова, А. Ю.
Заикина, Татьяна Сергеевна
Рынчак, Петр Иванович
Kravchun, P. G.
Borzova, O. Yu.
Коzhyn, М. I.
Ryndina, N. G.
Titova, G. Yu.
Zaikina, Т. S.
Rynchak, P. I.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Удосконалення методів вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» при підготовці студентів 5 та 6 курсу на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології Харківського національного медичного університету / П. Г. Кравчун, О. Ю. Борзова, М. І. Кожин [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2018. – Вип. 1, т. 1 (142). – С. 234–237.
Короткий огляд (реферат): Cучасні стандарти рівня професійної підготовки випускників вищих медичних навчальних закладів вимагають від викладацького складу професійно-орієнтованих кафедр впровадження нових підходів вивчення клінічних дисциплін. Саме тому на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології під час підготовки студентів 5 та 6 курсу з дисципліни «внутрішня медицина» широкого впровадження набули техніки проблемного навчання, а саме метод «ділової гри» та метод «круглого столу». Метод «ділової гри» дозволяє оцінити комплексність знань студентів, імітувати майбутню професійну діяльність, стимулювати розумову активність студентів. У процесі ділової гри у студентів з’являється мотив для пошуку діагностичної інформації відповідно виконуваної ним ролі, виробляється навичка роботи з отриманою інформацією. Студент виробляє навик контролю своєї поведінки, навчається адекватно сприймати і аналізувати чужу думку. Метод «круглого столу» полягає в обговоренні клінічного випадку групою студентів на чолі з досвідченим викладачем, що набуває характеру лікарського консиліуму. Таким чином збагачується зміст вже вивченого матеріалу, відбувається його впорядкування та засвоєння; Cовременные стандарты уровня подготовки выпускников высших медицинских учебных заведений требуют от преподавательского состава профессионально-ориентированных кафедр внедрения новых подходов в изучении клинических дисциплин. Поэтому на кафедре внутренней медицины № 2 и клинической иммунологии и аллергологии при подготовке студентов 5 и 6 курсов по дисциплине «внутренняя медицина» широко внедрены методы проблемного обучения, а именно техника «деловой игры» и «круглого стола». Метод «деловой игры» позволяет оценить комплексность знаний студентов, имитировать их будущую профессиональную деятельность. В процессе деловой игры у студентов появляется мотив для поиска диагностической информации соответственно выполняемой им роли, вырабатывается навык работы с ней, формируется навык адекватного восприятия чужой точки зрения. Метод «круглого стола» состоит в обсуждении клинического случая группой студентов во главе с опытным преподавателем, который приобретает характер врачебного консилиума. Таким образом обогащается объем уже изученного материала, происходит его упорядочивание и усвоение; Modern standards of higher medical education require the teaching staff of professionally-oriented departments to introduce new approaches in the study of clinical disciplines. That is why a high range of problembased methods are used at the department of internal medicine № 2 and clinical immunology and allergology. Problem-based learning involves organization of learning through self-mastery of knowledge in the process of solving of educational problems, development of creative thinking and cognitive activity of students. The technology of problem-based learning is not particularly varied, because the inclusion of students in active cognitive activities is based on a series of stages, which should be implemented gradually and comprehensively. An important component of problem-based learning is creation of a problem situation. Its understanding completes the first stage. At the second stage of the problem solving («closed») a student analyses the knowledge that he has, realizes that they are not enough to answer, and actively joins to the process of their searching. The third stage («open») is aimed at acquiring of various methods needed for solution of the problem. We usually use the technique of «business game» and «round table». The goal of the «business game» is to establish a correct diagnosis based on complaints, anamnesis of the disease, results of additional examinations, a treatment tactics and preventing approaches. Duration of the game for one group is 20 minutes, for the academic group — 1 hour. The «business game» technique allows not only to assess the complexity of students’ knowledge, imitate their future professional activity, but also analyse of the false results. It might identify the most vulnerable moments which require additional attention. In the process of a business game, students have a motive for analysis of diagnostic information according to the role that they perform, and developing the skill to work with it. In addition, the skill is formed to adequately perceive someone else’s point of view. The «round table» technique involves a discussion of a clinical case by a group of students, which is led by an experienced teacher. It acquires the character of a medical consillium. Students have 15 minutes for this assignment. During this time a teacher gives students information about the patient, formulates issues that need to be addressed, directs students in the process of discussion, but does not directly interfere with the discussion. This technique allows to learn and order new information appropriately.
Ключові слова: удосконалення вивчення
дисципліна «внутрішня медицина»
проблемне навчання
метод «круглого столу»
метод «ділової гри»
усовершенствование преподавания
дисциплина «внутренняя медицина»
проблемное обучение
метод «круглого стола»
метод «деловой игры»
improvement of studying
internal medicine
problem-based learning
«business game» technique
«round table» technique
ISSN: 2523-4110
2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2018-1-1-142-234-237
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10634
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 1, Том 1 (142)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchun_Improvement_of_the_studying_methods.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.