Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10880
Назва: | Робочий зошит з медичної інформатики для іноземних студентів, його структура та функції |
Інші назви: | Workbook for medical informatics for foreign students, structure and functions |
Автори: | Саєнко, Марина Сергіївна Лобач, Наталія Вячеславівна |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Лобач Н. В. Робочий зошит з медичної інформатики для іноземних студентів, його структура та функції / Н. В. Лобач, М. С. Саєнко // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 13, т. 1. – С. 120–122. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню однієї з проблем підвищення ефективності навчання студентів-іноземців, зокрема розкривається сутність поняття «робочий зошит». У сучасній освіті робочі зошити набули поширення і відіграють особливу роль у вирішенні проблеми індивідуалізації навчання. Під індивідуалізацією навчання розуміємо орієнтацію студентів-іноземців на їхні особливості, а саме на швидкість і якість засвоєння ними знань. На основі аналізу навчально-методичної літератури обґрунтовується зміст і структура робочого зошита, виділяються основні функції: навчальна, розвиваюча, контролююча та виховна. Визначається, що робочий зошит у вищому навчальному закладі виконує роль методичних вказівок і містить систему завдань різної складності, а також інструкції до виконання практичних робіт, контрольні питання для визначення рівня засвоєння матеріалу. Актуальність розробки робочого зошита з медичної інформатики зумовлена труднощами, з якими стикаються студенти-іноземці, оскільки засвоєння знань ними відбувається індивідуально і рівень їх засвоєння різний. Ця різниця пояснюється тим, що студенти-іноземці відрізняються рівнем довузівської підготовки і темпом сприйняття навчального матеріалу. Тому під час розробки робочого зошита для студентів-іноземців з дисципліни «Медична інформатика» необхідно враховувати особливі вимоги. Зазначається, що робочий зошит з медичної інформатики дає можливість студенту самостійно отримувати знання, а методичний апарат зошита організовано таким чином, що він сприяє продуктивній діяльності студентів-іноземців під час вивчення навчальної теми і полегшенню здобування ними нових знань. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання майбутні лікарі робочий зошит медична інформатика студенти-іноземці рабочая тетрадь студенты-иностранцы медицинская информатика индивидуализация обучения будущие врачи individualization of learning future doctors workbook medical informatics foreign students |
DOI: | 10.32843/2663-6085-2019-13-1-25 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10880 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Robochuy_zoshit_z_med_informatuku.pdf | 151,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.