Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлобина, Людмила Викторовна-
dc.contributor.authorГлобіна, Людмила Вікторівна-
dc.contributor.authorGlobina, L. V.-
dc.date.accessioned2019-09-12T07:31:45Z-
dc.date.available2019-09-12T07:31:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГлобина Л. В. Креативная лингвистика в практике преподавания русского языка как иностранного / Л. В. Глобина // Закарпатські філологічні студії. – 2019. – Вип. 9, Т. 1. – С. 40–43.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 811.161.1’373:378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10925-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы формирования лингвистической креативной компетентности у иностранных студентов на занятиях языковой подготовки в медицинском вузе на начальном этапе обучения. Анализируются средства создания лингвистического юмора в таких малых формах языкового творчества, как лингвистические юмористические миниатюры, иронические выражения, различные фигуры речи, скороговорки. Основное внимание уделяется практической направленности обучения в плане использования экспериментальных возможностей языка для тренинга вербальной креативности. Постулируется тезис об интернациональности восприятия юмора в его профильных идеях; У статті розглянено проблеми формування лінгвістичної креативної компетентності в іноземних студентів на заняттях мовної підготовки в медичному вузі на початковому етапі навчання. Проаналізовано засоби створення лінгвістичного гумору в таких малих формах мовленнєвої творчості, як лінгвістичні гумористичні мініатюри, іронічні висловлювання, різні фігури мови, скоромовки. Основну увагу звернено на практичну спрямованість навчання в плані використання експериментальних можливостей мови для тренінгу вербальної креативності. Постульовано тезу про інтернаціональність сприйняття гумору в його профільних ідеях; The article deals with the problems of the formation of linguistic creative competence of foreign students at the language classes at a medical university at the initial stage of education. The means of creating linguistic humour in such small forms of linguistic creativity as linguistic humorous miniatures, ironic aphorisms, various figures of speech, tongue twisters are analyzed. Much attention is paid to the practical orientation of learning in terms of the use of experimental language resources for the training of verbal creativity. The thesis about the internationalism of the perception of humour in its core ideas is postulated.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk_UA
dc.subjectлингвистический юморuk_UA
dc.subjectрусский язык как иностранныйuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjectмедицинский вузuk_UA
dc.subjectлінгвістичний гуморuk_UA
dc.subjectросійська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectмедичний ВНЗuk_UA
dc.subjectlinguistic humoruk_UA
dc.subjectrussian as a foreign languageuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectmedical high schooluk_UA
dc.titleКреативная лингвистика в практике преподавания русского языка как иностранногоuk_UA
dc.title.alternativeCreative linguistics in the practice of teaching russian as a foreign languageuk_UA
dc.title.alternativeКреативна лінгвістика в практиці викладання російської мови як іноземноїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kreativnaja.pdf377,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.