Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостенко, Вікторія Геннадіївна-
dc.contributor.authorКостенко, Виктория Геннадиевна-
dc.contributor.authorKostenko, V. G.-
dc.contributor.authorСологор, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorСологор, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorSolohor, I. M.-
dc.date.accessioned2019-10-08T13:32:44Z-
dc.date.available2019-10-08T13:32:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКостенко В. Г. Комунікативні стратегії впливу в науково-технічних рекламних статтях зі стоматології / В. Г. Костенко, І. М. Сологор // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. Перекладознавство та міжкультурна комунікації. – Херсон, 2018. – Вип. 4. – С. 41–50.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 811.111.659 (3)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11007-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню комунікативних стратегій і тактик, що мають першочергове значення для реалізації впливу на адресата англомовних науково-технічних рекламних статей зі стоматології, та їх адаптації до умов професійної комунікації. Раціональний вплив здійснюється шляхом використання стратегії інформування (пряме повідомлення про новизну продукту, його інноваційність, унікальні характеристики), стратегії аргументації (логічне доведення відповідності якостей продукту потребам адресата) та схематичної стратегії, що передбачає упізнаваність структурно-композиційних елементів тексту і сприяє легшому та швидшому сприйняттю інформації, що повідомляється. До групи стратегій емоційного впливу можна віднести стратегію позиціонування та стратегію маніпулятивного впливу, спрямованих на просування товару чи послуги на ринку та переконання (спонукання) адресата їх придбати. Стратегії та тактики, що використовуються у науково-технічних рекламних статтях, тісно взаємно переплетені, хоча очевидним є переважання стратегій раціонального впливу, що зумовлене чинником адресата (професійне, інтелектуальне, культурне тло, звичні сценарії поведінки, знання актуальних потреби адресата); Статья посвящена определению коммуникативных стратегий и тактик, имеющих первостепенное значение для реализации воздействия на адресата англоязычных научно-технических рекламных статей по стоматологии, а также их адаптации к условиям профессиональной коммуникации. Рациональный воздействие осуществляется путем использования стратегии информирования (прямое сообщение о новизне продукта, его инновационности, уникальных характеристиках), стратегии аргументации (логическое доказательство соответствия качеств продукта потребностям адресата) и схематической стратегии, предусматривающей узнаваемость структурно-композиционных элементов текста и способствует болeе легкому и быстрому восприятию передаваемой информации. К группе стратегий эмоционального воздействия можно пречислить стратегию позиционирования и стратегии манипулятивного воздействия, направленных на продвижение товара или услуги на рынке и убеждения (побуждения) адресата их приобрести. Стратегии и тактики, используемые в научно-технических рекламных статьях, тесно взаимно переплетены, хотя очевидным является преобладание стратегий рационального воздействия, что обусловлено фактором адресата (профессиональный, интеллектуальный, культурный фон, типичные сценарии поведения, знание актуальных потребностей адресата); To generate professional interest and to inspire dental professionals in making a purchasing decision both rational and emotional appeals are applied through the particular communication strategies and tactics. Rational appeal is mainly based on reasoning and involves information strategy by giving factual information, e.g. technical characteristics and unique qualities of the product, its novelty, and argument strategy, i.e. presenting justifications to assure the product quality meets the consumer’s needs. The schematic strategy facilitates easier and faster understanding the technical information through the familiar and easily recognized structure of the article and text elements. Emotional appeals are implemented through the positioning and manipulative strategies used to create unique and desirable impressions of the products and to promote them at the market. The strategies and tactics used in dentistry technical trade advertising articles are closely intertwined, though rational strategies are dominating as are directed to highly involved target audience sharing nearly the same professional and cultural background, typical behavior scenarios.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університетуuk_UA
dc.subjectпрофесійний дискурсuk_UA
dc.subjectстоматологіяuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectнауково-технічні текстиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectкомунікативні стратегіїuk_UA
dc.subjectтактикиuk_UA
dc.subjectпрофессиональный дискурсuk_UA
dc.subjectстоматологияuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectнаучно-технические текстыuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectкоммуникативные стратегииuk_UA
dc.subjectтактикиuk_UA
dc.subjectprofessional discourseuk_UA
dc.subjectgenreuk_UA
dc.subjecttechnical textsuk_UA
dc.subjectadvertisementuk_UA
dc.subjectcommunication strategiesuk_UA
dc.subjecttacticsuk_UA
dc.titleКомунікативні стратегії впливу в науково-технічних рекламних статтях зі стоматологіїuk_UA
dc.title.alternativeCommunication strategies in dentistry technical trade advertising articlesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatyvni_stratehii_vplyvu.pdf292,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.