Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11019
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ісичко, Людмила Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-10T07:45:54Z | - |
dc.date.available | 2019-10-10T07:45:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Ісичко Л. В. Використання математичного моделювання у навчанні фізики студентів вищих навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (фізика)» / Л. В. Ісичко. – Кіровоград, 2012. – 18 с. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 372.853:51-73 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11019 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальності 13.00.02 – Теорія та методика навчання (фізика). У дисертації розглядається проблема створення методики використання математичного моделювання і впровадження її у процес навчання фізики студентів вищих навчальних закладів. Ця методика має такі особливості: по-перше, вона ґрунтується на закономірностях та особливостях розвитку у студентів дивергентного мислення, передбачає включення студента в процес навчання як самостійного дослідника; по-друге, моделювання є ефективним засобом активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на практичних та лабораторних заняттях, який дозволяє інтенсифікувати навчання за рахунок диз’юнкції процесів засвоєння навчальної інформації та формування пізнавальних умінь при здобуванні нових знань; по-третє, математичне моделювання виступає інтегратором дисциплін природничо-математичного циклу. Експериментально доведено, що створена методика використання математичного моделювання у навчанні фізики, сприяє формуванню у студентів вмінь проводити теоретичний аналіз ознак фізичних явищ, систематизувати та узагальнювати ці ознаки, розвитку творчих здібностей і наукового типу мислення майбутніх фахівців. Математичне моделювання у фізиці є засобом створювання проблемних ситуацій, засобом реалізації математичних знань та здібностей студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | методика навчання фізики | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | математичне моделювання | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.title | Використання математичного моделювання у навчанні фізики студентів вищих навчальних закладів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати Авторефетати та дисертації. Кафедра фізики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
59_aref_Ісичко_ЛВ.pdf | 454,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.