Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсичко, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-10-10T07:45:54Z-
dc.date.available2019-10-10T07:45:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІсичко Л. В. Використання математичного моделювання у навчанні фізики студентів вищих навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (фізика)» / Л. В. Ісичко. – Кіровоград, 2012. – 18 с.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 372.853:51-73-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11019-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальності 13.00.02 – Теорія та методика навчання (фізика). У дисертації розглядається проблема створення методики використання математичного моделювання і впровадження її у процес навчання фізики студентів вищих навчальних закладів. Ця методика має такі особливості: по-перше, вона ґрунтується на закономірностях та особливостях розвитку у студентів дивергентного мислення, передбачає включення студента в процес навчання як самостійного дослідника; по-друге, моделювання є ефективним засобом активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на практичних та лабораторних заняттях, який дозволяє інтенсифікувати навчання за рахунок диз’юнкції процесів засвоєння навчальної інформації та формування пізнавальних умінь при здобуванні нових знань; по-третє, математичне моделювання виступає інтегратором дисциплін природничо-математичного циклу. Експериментально доведено, що створена методика використання математичного моделювання у навчанні фізики, сприяє формуванню у студентів вмінь проводити теоретичний аналіз ознак фізичних явищ, систематизувати та узагальнювати ці ознаки, розвитку творчих здібностей і наукового типу мислення майбутніх фахівців. Математичне моделювання у фізиці є засобом створювання проблемних ситуацій, засобом реалізації математичних знань та здібностей студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодика навчання фізикиuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectматематичне моделюванняuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.titleВикористання математичного моделювання у навчанні фізики студентів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати
Авторефетати та дисертації. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59_aref_Ісичко_ЛВ.pdf454,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.