Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11266
Назва: Формування когнітивного компоненту як основи професійно-рефлексійної компетенції майбутніх лікарів-педіатрів
Автори: Зюзіна, Лариса Степанівна
Козакевич, Вероніка Клавдіївна
Фесенко, Марія Євгенівна
Гасюк, Наталія Іванівна
Козакевич, Олена Борисівна
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Формування когнітивного компоненту як основи професійно-рефлексійної компетенції майбутніх лікарів-педіатрів / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, М. Є. Фесенко [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 7-8 листопада 2019 р.– Полтава, 2019. – С. 130–134.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається важливість формування когнітивного компоненту як основи професійно-рефлексійної компетенції майбутніх лікарів-педіатрів, що 131 забезпечує подальшу їх успішну професійну реалізацію в умовах сучасного суспільства. Наголошується можливість активного впровадження педагогічної фасилітації у навчальний процес на клінічній кафедрі уже з молодших курсів, зокрема при вивченні розділу «Вигодовування і харчування дітей», «Анатомо-фізіологічні особливості, методика обстеження та семіотика основних захворювань у дітей різного віку». Обговорюються методи та аспекти формування і впливу на дану компетенцію в рамках викладання пропедевтики педіатрії в освітньому просторі вищого медичного навчального закладу; В статье рассматривается важность формирования когнитивного компонента как основы профессионально-рефлексивной компетенции будущих врачей-педиатров, что обеспечивает дальнейшую их успешную профессиональную реализацию в условиях современного общества. Отмечается возможность активного внедрения педагогической фасилитации в учебный процесс на клинической кафедре уже с младших курсов, в частности при изучении раздела «Вскармливание и питание детей», «Анатомо-физиологические особенности, методика обследования и семиотика основных заболеваний у детей разного возраста». Обсуждаются методы и аспекты формирования и влияния на эту компетенцию в рамках преподавания пропедевтики педиатрии в образовательном пространстве высшего медицинского учебного заведения; The importance of forming the cognitive component as the basis of the professional-reflexive competence of future pediatrician is considered in the article, which ensures their further successful professional realization in the conditions of modern society. The possibility of active introduction of pedagogical facilitation into the educational process in the clinical department from the first courses is emphasized, in particular when studying the section "Feeding and nutrition of children", "Anatomical and physiological features, methods of examination and semiotics of major diseases in children of all ages". Methods and aspects of formation and influence on this competence in the teaching of pediatrics in the educational space of a higher medical institution are discussed.
Ключові слова: когнітивно-рефлексійний компонент
педагогічна фасилітація
професійно-рефлексійна компетенція педіатра
когнитивно-рефлексивный компонент
педагогическая фасилитация
профессионально-рефлексивная компетенция педиатра
cognitive-reflective component
pedagogical facilitation
pediatric professional-reflexive competence
ISSN: УДК 378:614.25-053.2
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11266
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kognitivniy_komponent.pdf371,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.