Рік випуску | Назва | Автор(и) |
2019 | Методи педагогічного контролю при викладанні дисципліни «Ботаніка» при підготовці молодших спеціалістів | Шемчук, О. А.; Берестова, В. В.; Тюкіна, В. М. |
2019 | Роль використання інноваційних технологій у освіті майбутніх лікарів | Щербина, М. О.; Бородай, І. С.; Скорбач, О. І. |
2019 | Тестова система оцінки знань студентів як один із методів сучасної технології навчання під час вивчення іноземних мов | Щербина, О. В. |
2019 | Урахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті | Шенгер, С. В.; Кириченко, М. П.; Дунаєва, О. В.; Гончарова, А. В.; Пандикідіс, Н. І. |
2019 | Лінґвальні засоби вираження емоцій у римській наративній прозі (на матеріалі роману Петронія «Сатирикон») | Чернюх, Н. Б. |
2019 | Інтернаціоналізіція викладання дисципліни "Фізіологія" у сучасних умовах підготовки студентів-медиків харківського національного медичного університету | Чернобай, Л. В.; Васильєва, О. В.; Ващук, М. А.; Сокол, О. М.; Маслова, Н. М.; Зеленська, А. М. |
2019 | Форми та принципи реалізації інтерактивних технологій для формування професійних навичок у майбутніх спеціалістів | Чаленко, Н. М.; Тюпова, А. І.; Копотєва, Н. В. |
2019 | Латинская терминология в последнем издании международной гистологической номенклатуры | Цисык, А. З. |
2019 | Структурно-логічні схеми як засіб орієнтовної основи дій cтудентів під час вивчення пропедевтики педіатрії | Фролова, Т. В.; Терещенкова, І. І.; Стенкова, Н. Ф.; Сіняєва, І. Р.; Кононенко, О. В.; Атаманова, О. В.; Барчан, Г. С. |
2019 | Использование клинической терминологии в профессиональном языке медиков | Скуратова, Т. Ф. |
2019 | Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії | Таран, С. Г.; Перехода, Л. О.; Таран, К. А.; Сич, І. А. |
2019 | Номінативне поле концепту morbus у латинській мові | Скрипник, Ю. С.; Олексієнко, А. В. |
2019 | Improvement of forms and methods of teaching in higher education | Syrova, G. O.; Kozub, S. M.; Lukianova, L. V.; Kozub, P. A. |
2019 | Професійно-зорієнтовані заняття з української мови в медичних ЗВО | Скорбач, Т. В.; Калініченко, О. В.; Самолисова, О. В. |
2019 | Experience of the application of pedagogical control as a way of diagnosing the effectiveness of students 'academic activity at the department of medical and bioorganic chemistry at KHNMU | Sirova, G. O.; Petyunina, V. M.; Kalinenko, O. S. |
2019 | Аспекты лингвокультурологии и антропологии цветового символа верности, постоянства и расположения | Тихонова, Лилия Михайловна |
2019 | Формування навичок самоконтролю у студентів | Фоміна, Л. В.; Шейко, А. О. |
2019 | Використання ігрових технологій навчання при викладанні української мови як іноземної: практичний аспект | Федько, О. Ю. |
2019 | Лідерство - потенціал сучасного лікаря | Уваркіна, О. В.; Хлебас, С. В. |
2019 | Шляхи формування комунікаційних компетентностей у студентів ЗВО медичного профілю | Сидоренко, О. В.; Пряхін, О. Р.; Денисенко, О. М. |
2019 | Культурно-маркована лексика в мові оригіналу й перекладу | Середа, Н. А. |
2019 | Особливості перекладу наукових текстів за фахом у фармацевтичних ЗВО | Семенова, Л. В. |
2019 | Деякі зауваження щодо проблемних аспектів термінотворення та терміновживання в сучасній українській фармацевтичній термінології | Світлична, Є. І. |
2019 | Критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів | Сабат, Н. О. |
2019 | Из опыта работы по интеграции преподавания профессиональной терминологии на кафедрах нормальной анатомии и латинского языка Белорусского государственного медицинского университета | Руденок, В. В.; Цисык, А. З. |
2019 | Some aspects of teaching medical informatics at medical universities | Radzishevska, Ye. B.; Solodovnikov, A. S.; Gordienko, N. O.; Rysovana, L. M.; Grankina, S. S.; Shuba, I. V. |
2019 | Актуальність удосконалення якості навчання лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти | Редько, І. І.; Чакмазова, О.М. |
2019 | Традиційність суспільства в контексті змін | Рак, О. М.; Содомора, П. А. |
2019 | Особливості морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів | Пономарьова, А. А. |
2019 | Позитивний імідж викладача ЗВО як складова професіоналізму | Плачинда, Т. С. |
2019 | Graphic tests usage as knowledge control method for medical universities students | Piriatinska, N. E.; Vdovichenko, V. Yu.; Borysova, Y. V.; Saprichova, L. V.; Trach, O. O.; Klochko, N. I. |
2019 | Мовленнєво-комунікативна компетентність студентів-іноземців у вищих навчальних закладах | Перекрест, М. І. |
2019 | Педагогічна спадщина заслуженого професора М. С. Бокаріуса | Ольховський, В. О.; Губін, М. В.; Сокол, В. К.; Коновал, Н. С.; Наріжна, А. В. |
2019 | Професійно-практична компетентнісна підготовка інтернів з питань надання невідкладної допомоги дітям | Овчаренко, Л. С.; Андрієнко, Т. Г.; Самохін, І. В.; Вертегел, А. О.; Кряжев, О. В.; Шелудько, Д. М. |
2019 | Deontological considerations on academic collaboration in Poland | Nowakowski, Piotr T. |
2019 | Використання інтерактивних веб-технологій у навчальному процесі дисципліни «Гістологія, цитологія та ембріологія» | Новікова, К. А. |
2019 | Деякі лексико-семантичні аспекти сленгу англійської мови | Новікова, Т. А. |
2019 | Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-медиків і шляхи профілактики її порушення | Ніколаєва, О. В.; Сафаргаліна-Корнілова, Н. А.; Кузьміна, І. Ю.; Шутова, Н. А.; Павлова, О. О.; Морозов, О. В. |
2019 | Сучасні пропозиції теорії інтертекстуальності в дослідженнях ТСО | Наместюк, С. В. |
2019 | Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному "цифровому супільстві" | Наливайко, О. О.; Наливайко, Н. А. |
2019 | Pedagogical issues of the philosophy of language in the sociocultural contexts: language and identity | Morska, L. |
2019 | Упровадження інноваційних технологій у процесі професійної та практичної підготовки майбутніх лікарів і фармацевтів як фактор їхньої конкурентоспроможності | Мороз, Г. М. |
2019 | Застосування конкретних ситуацій (кейс-методу) під час проведення практичних занять з медичної біології | Мещерякова, І. П.; Макашова, О. Є. |
2019 | Активізація навчально-пізнавальної діяльності лікарів-інтернів у процесі професійної підготовки | Марковська, О. В.; Шапкін, А. С. |
2019 | The method of particular situations and its influence on the formation of communicative competence in medical students with different types of functional asymmetry | Marakushyn, D.; Bulynina, O.; Isaieva, I.; Karmazina, I.; Alekseienko, R. |
2019 | Сучасні науки про появу функції мовлення у людини | Ляшенко, Л. М. |
2019 | Тестові завдання в сучасному навчальному процесі | Лозенко, В. В. |
2019 | Продуктивність вивчення абревіації в курсі латинської мови в медичних ВНЗ | Литовська, О. В. |
2019 | До питання вивчення та засвоєння української фармацевтичної термінології в англомовній аудиторії | Литвиненко, О. О.; Харитонова, Н. В. |
2019 | Використання тестів-тренажерів з ігровими елементами, розроблених на платформі moodle, при викладанні іноземної мови | Лисенко, Н. О.; Дорошина, Л. Ф.; Сергієнко, М. С. |