Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11367
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ефендієва, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Эфендиева, Светлана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Efendiieva, S. M. | - |
dc.contributor.author | Протовень, Оксана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Протовень, Оксана Павловна | - |
dc.contributor.author | Protoven, O. P. | - |
dc.contributor.author | Мелащенко, Марина Петрівна | - |
dc.contributor.author | Мелащенко, Марина Петровна | - |
dc.contributor.author | Melaschenko, M. P. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T08:15:33Z | - |
dc.date.available | 2019-11-22T08:15:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ефендієва С. М. Ретровведення як один із напрямів підвищення якості викладання англійської мови / С. М. Ефендієва, О. П. Протовень, М. П. Мелащенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 114–117. | uk_UA |
dc.identifier.other | 37.016:811.111’243:37.091.33-021.67 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11367 | - |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему поєднання ретровведень та інноваційних форм і методів роботи як один з напрямків підвищення якості навчально-виховного процесу. Особливу увагу приділено гіпотетичному евристичному діалогу Платона та наведено приклади предтечій, які широко використовуються нині; The problem of combination of retroinnovations and innovative forms and methods as one of the directions of improving the quality of the educational process are discussed in our article. Particular attention is paid to the hypothetical heuristic dialogue of Plato and examples of precursors that are widely used today; В статье затронута проблема сочетания ретровведений и инновационных форм и методов работы как одно из направлений повышения качества учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено гипотетическому эвристическому диалогу Платона и приведены примеры предтечений, которые широко используются в настоящее время. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | ретровведення | uk_UA |
dc.subject | евристичний діалог | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | прийоми | uk_UA |
dc.subject | retro-innovation | uk_UA |
dc.subject | heuristic dialogue | uk_UA |
dc.subject | methods | uk_UA |
dc.subject | techniques | uk_UA |
dc.subject | ретровведения | uk_UA |
dc.subject | эвристический диалог | uk_UA |
dc.subject | методы | uk_UA |
dc.subject | приемы | uk_UA |
dc.title | Ретровведення як один із напрямів підвищення якості викладання англійської мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Retrovvedennia_yak_odyn_iz_napriamiv.pdf | 327 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.