Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11368
Назва: Формування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСА
Автори: Ефендієва, Світлана Миколаївна
Эфендиева, Светлана Николаевна
Efendiieva, S. M.
Бугаєнко, Ксенія Сергіївна
Бугаенко, Ксения Сергеевна
Buhaienko, K. S.
Ніколаєва, Наталія Миколаївна
Николаева, Наталья Николаевна
Nikolaieva, N. M.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Ефендієва С. М. Формування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСА / С. М. Ефендієва, К. С. Бугаєнко, Н. М. Ніколаєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава, 2019. – С. 117–120.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто мотивацію студентів УМСА при вивченні іноземної мови як необхідної складової навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів УМСА 1-2 курсів, стоматологічного та медичного факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Описано найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшегоучебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов УМСА 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультетов. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of UMSA of 1-2 courses, stomatological and medical faculties were conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed.
Ключові слова: іноземна мова
мотивація
моніторинг
навчальний процес
вищий навчальний заклад
иностранный язык
мотивация
мониторинг
учебный процесс
высшее учебное заведение
foreign language
motivation
monitoring
educational process
higher education institution
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11368
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_motyvatsii_do_vyvchennia.pdf328,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.