Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorRobinson, Anthony-
dc.date.accessioned2019-11-22T09:59:01Z-
dc.date.available2019-11-22T09:59:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationLysanets Yu. V. Interactive strategies in medical education / Yu. V. Lysanets, O. M. Bieliaieva, Anthony Robinson // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 210–213.uk_UA
dc.identifier.other378.147(477)-054.62-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11372-
dc.description.abstractУ статті досліджено методологічний потенціал інтерактивного підходу в контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному виші. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів; The article examines the methodological potential of interactive approach in the context of teaching English for Professional Purposes at a medical university. The research may be of interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process of planning of training sessions and developing teaching materials; В статье исследован учебно-методологический потенциал интерактивного подхода в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей в медицинском вузе. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінтерактивний підхідuk_UA
dc.subjectелектронна платформаuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectdigital education platformuk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectEnglish for Professional Purposesuk_UA
dc.subjectинтерактивный подходuk_UA
dc.subjectэлектронная платформаuk_UA
dc.subjectкоммуникативные навыкиuk_UA
dc.subjectанглийский язык для профессиональных целейuk_UA
dc.titleInteractive strategies in medical educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interactive_strategies_in_medical.pdf430,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.