Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11377
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Падалка, Аліна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Падалка, Алина Ивановна | - |
dc.contributor.author | Padalka, А. І. | - |
dc.contributor.author | Костенко, Вікторія Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Костенко, Виктория Геннадиевна | - |
dc.contributor.author | Kostenko, V. G. | - |
dc.contributor.author | Шешукова, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Шешукова, Ольга Викторовна | - |
dc.contributor.author | Sheshukova, O. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T10:41:51Z | - |
dc.date.available | 2019-11-22T10:41:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Padalka А. І. Some reflections on specificity of dental doctors’ Post-graduate education / А. І. Padalka, V. G. Kostenko, О. V. Sheshukova // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 311–314. | uk_UA |
dc.identifier.other | 378.6:616.31.046-021.68 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11377 | - |
dc.description.abstract | This paper highlights the essential present-day issues and peculiarities of dental doctors’ post-graduate training. The routine on designing and planning post-graduate training courses has been found out as effective when is based on the number of some key principles of andragogy and takes into consideration the specificity of the subject area; В роботі розглянуті основні проблеми та особливості післядипломної освіти лікарів-стоматологів. Приведені андрагогічні принципи навчання, використання яких дозволяє підвищити ефективність навчального процесу на етапі післядипломної підготовки стоматологів; В работе рассмотрены основные проблемы и особенности последипломного образования врачей-стоматологов. Приведены андрагогические принципы обучения, использование которых позволяет повысить эффективность учебного процесса на этапе последипломной подготовки стоматологов. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | post-graduate training | uk_UA |
dc.subject | training course | uk_UA |
dc.subject | dental doctors | uk_UA |
dc.subject | design | uk_UA |
dc.subject | planning | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | лікар-стоматолог | uk_UA |
dc.subject | розробка | uk_UA |
dc.subject | планування | uk_UA |
dc.subject | последипломное образование | uk_UA |
dc.subject | учебный процесс | uk_UA |
dc.subject | врач-стоматолог | uk_UA |
dc.subject | разработка | uk_UA |
dc.subject | планирование | uk_UA |
dc.title | Some reflections on specificity of dental doctors’ Post-graduate education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Some_reflections_on_specificity.pdf | 319,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.