Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСліпченко, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorСлипченко, Лариса Борисовна-
dc.contributor.authorSlipchenko, L. B.-
dc.date.accessioned2019-11-22T13:19:30Z-
dc.date.available2019-11-22T13:19:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationSlipchenko L. B. Practical suggestions for speaking skills: peculiarities of teaching and learning processes / L. B. Slipchenko // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 388–393.uk_UA
dc.identifier.other378.147.5-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11383-
dc.description.abstractThe article deals with the problems of teaching and learning speaking, in particular those, which are most relevant to the context of developing oral skills at the advanced level of foreign language proficiency. The given article investigates pedagogical technologies, didactic process determining the students, majoring in Medicine, as a subject of pedagogical activity. Practical suggestions for developing skills in speaking are given. The paper analyzes the general principles that make speaking more ‘relaxing’ and less ‘sacrificing’ to both a teacher and a student. It also examines forms of control and evaluation, and suggests some recommendations, which seem most suitable for advanced language learners in the light of the above theoretical considerations; У статті розглядаються проблеми викладання та навчання говоріння, зокрема ті, які є найбільш відповідними контексту розвитку усних навичок на просунутому рівні володіння іноземною мовою. Дана стаття досліджує педагогічні технології, дидактичний процес визначення студентів як суб'єкта педагогічної діяльності за спеціальністю "Медицина". Наведені практичні рекомендації щодо розвитку навичок говоріння. У статті проаналізовано загальні принципи, які дозволяють викладачам навчати, а студентам освоювати говоріння більш "розслабляючим" та менш "жертвуючим" способом. Дана стаття також вивчає форми контролю та оцінювання і пропонує деякі рекомендації, які здаються найбільш придатними для студентів, які вивчають мову на просунутому рівні, з огляду на вищезазначені теоретичні міркування; В статье рассматриваются проблемы преподавания и обучения говорения, в частности те, которые являются наиболее соответствующими для контекста развития устных навыков на продвинутом уровне владения иностранным языком. Данная статья исследует педагогические технологии, дидактический процесс определения студентов как субъекта педагогической деятельности по специальности "Медицина". Приведены практические рекомендации по развитию навыков говорения. В статье проанализированы общие принципы, которые позволяют преподавателям обучать, а учащимся осваивать говорение более "расслабляющим" и менее "жертвенным" способом. Данная статья также изучает формы контроля и оценки и предлагает некоторые рекомендации, которые кажутся наиболее подходящими для студентов, изучающих язык на продвинутом уровне, учитывая вышеуказанные теоретические рассуждения.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmajoring in Medicineuk_UA
dc.subjectspeaking skillsuk_UA
dc.subjectpeculiarities of teaching and learning processesuk_UA
dc.subjectgeneral principlesuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectспеціальність «Медицина»uk_UA
dc.subjectнавички говорінняuk_UA
dc.subjectособливості процесів викладання та навчанняuk_UA
dc.subjectзагальні принципиuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectспециальность «Медицина»uk_UA
dc.subjectнавыки говоренияuk_UA
dc.subjectособенности процессов преподавания и обученияuk_UA
dc.subjectобщие принципыuk_UA
dc.titlePractical suggestions for speaking skills: peculiarities of teaching and learning processesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Practical_suggestions_for_speaking.pdf281,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.