Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11406
Назва: Деякі мотиваційні моменти в формуванні майбутнього фахівця-невролога
Інші назви: Некоторые мотивационные моменты в формировании будущего специалиста-невролога
Some motivational aspects of development of future neurology professionals
Автори: Єхалов, В. В.
Мізякіна, К. В.
Ехалов, В. В.
Мизякина, Е. В.
Ekhalov, V. V.
Mizyakina, K. V.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Єхалов В. В. Деякі мотиваційні моменти в формуванні майбутнього фахівця-невролога / В. В. Єхалов, К. В.Мізякіна // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2018. – Т. 18, вип. 1 (61). – С. 249–252.
Короткий огляд (реферат): Проблема мотивації пов’язана з тим, що механізми саморегуляції та самокерування вже діють, але формування особистості студента, його чіткої спрямованості ще не склалося. Необхідна умова для створення інтересу до змісту навчання та до власної навчальної діяльності – можливість проявляти в процесі навчання розумову самостійність та ініціативність, але за наявності відмінної підготовки теоретичних знань. Студенти оцінюють навчальний процес у ВНЗ з точки зору своїх особистих потреб, цілей, установок, цінностей, тощо. А вони найчастіше відрізняються від головної мети навчання - підготовки фахівця. У студентів домінуючим є мотив досягнень (прагматичний). Їх діяльність спрямована, перш за все, на отримання кінцевого результату певного рівня. Сам процес вирішення навчальних завдань набуває для них значення лише в силу його співвідношення з кінцевим результатом (отримання оцінки, здача заліку, іспиту, отримання диплома тощо). Не викликає сумніву той факт, що у будь-якого викладача нерідко виникає проблема формування в студентів позитивної мотивації щодо навчання взагалі й до свого предмету зокрема. Самостійне вирішення складних клінічних задач з використання новітніх технологій можливе тільки при спільних зусиллях викладачів різних дисциплін. Впровадження міждисциплінарних завдань підвищує рівень засвоєння базових наук та в подальшому клінічних дисциплін, відповідність соціальним вимогам сьогодення. Вирішення даних задач потребує згадування набутих знань, а як результат, їх закріплення в подальшому застосуванні. Проблема мотивации связана с тем, что механизмы саморегуляции и самоуправления уже действуют, но формирование личности студента, его четкой направленности еще несложилось. Необходимое условие для создания интереса к обучению и к собственной учебной деятельности – возможность проявлять в процессе обучения самостоятельность и инициативу при наличии отличной теоре-тической подготовки. Студенты оценивают учебный процесс в ВУЗе с точки зрения своих личных потребностей, целей, установок, ценностей, и др. А они зачастую отличаются от главной цели обучения – подготовки специалиста. У студентов доминирующим является мотив достижения (прагматический). Их деятельность направлена, прежде всего, на получение конечного результата определенного уровня. Сам процесс решения учебных задач приобретает для них значение только в силу его соотношения с конечным результатом (получение оценки, сдача зачета, экзамена, получение диплома и т.д.). Не вызывает сомнения тот факт, что у любого преподавателя возникает проблема формирования у учащихся позитивной мотивации к обучению в общем и непосредственно к своему предмету. Самостоятельное решение сложных клинических задач и оперирование новейшими технологиями возможно только при совместных усилиях преподавателей различных дисциплин. Внедрение междисциплинарных заданий повышает уровень освоения базисных наук и в дальнейшем клинических дисциплин, и умение соответствовать социальным запросам сегодняшнего времени. Решение данных задач требует обновления в памяти приобретённого материала, а, следовательно, и закрепления его в даль-нейшем использовании. The issue of motivation is attributed to the fact that self-regulatory and self-management mechanisms have been activated while construction of student’s identity and formation of his/her commitments are still ongoing. The prerequisite for the students to be interested in studies content and self-learning includes an opportunity to demonstrate intellectual independence and leadership supported by sound theoretical background. The students evaluate teaching and learning activities in the higher educational settings through the lens of their own needs, aims, goals, values, which, in most cases, differ from the main objective consisting in training a professional. The students’ priority is an achievement (pragmatic point). First of all, they are focused on the outcome of a certain level. Performing educational tasks is important for them only due to its correlation with the outcome (to be well-rated, to pass exams, to get a degree). It is beyond any doubts that any educator has to face the problem of making students positively motivated in learning particular disciplines. The opportunity to solve complex clinical tasks autonomously using novel technologies can be provided only through a synergy of teaching efforts by all educators. Adoption of cross-disciplinary tasks can improve achievements in basic knowledge and clinical sciences rising to modern social challenges. Solving this problem requires recalling the knowledge gained and, consequently, its reinforcement through further deployment.
Ключові слова: міждисциплінарні задачі
східчасті задачі
формування клінічного мислення
междисциплинарные задачи
ступенчатые задачи
формирование клинического мышления
cross-disciplinary tasks
step tasks
development of clinical thinking
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11406
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 18, вип. 1 (61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Some_motivational_aspects_of_development_of_future-neurology_professionals.pdf276,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.