Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11407
Назва: Особливості викладання дитячої хірургічної стоматології в умовах кредитно-трансферної системи освіти
Інші назви: Peculiarities of teaching paediatric oral surgery during ects implementing
Особенности преподавания детской хирургической стоматологии в условиях кредитно-трансферной системы образования
Автори: Октисюк, Ю. В.
Октисюк, Ю. В
Oktysiuk, Yu. V.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Октисюк Ю. В. Особливості викладання дитячої хірургічної стоматологіїв умовах кредитно-трансферної системи освіти / Ю. В. Октисюк // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2018. – Т. 18, вип. 1 (61). – С. 256–259.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено особливості організації та досвід викладання дисципліни “Дитяча хірургічна стоматологія”на засадах кредитно-трансферної системи освіти на кафедрі дитячої стоматології ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” для здобуття студентами професійних компетентностей та формування клінічного мислення. Обґрунтовано завдання та цілідисципліни “Дитяча хірургічна стоматологія”, її значення для лікаря-клініциста, описано структуру модулів та видавничу діяльність кафедри дитячої стоматології із даного предмету. Відображено методику проведення практичних та позааудиторних занять,а також складання студентами підсумкового модульного контролю із дисципліни. Подано інформацію про особливості проведення занять на субординатурі, інтеграції отриманих знань і умінь для складання комплексного інтегрова-ного іспиту “КРОК 2. Стоматологія”. Комплексне використання активних форм навчання із дисципліни “Дитяча хірургічна стоматологія”, наявність якісного контролю освітнього процесу протягом навчання тапідсумкового складання модулів створює умови для формування професійного кругозору у студентів при встановленні правильного діагнозу та обранні лікувальної тактики у дітей із хірургічною патологією, підвищує мотивацію викладацького складу до ефективної педагогічної роботи і постійного професійного удосконалення; В статье приведены особенности организации и опыт преподавания дисциплины «Детская хирургическая стоматология" на основе кредитно-трансферной системы образования на кафедре детской стоматологии ГВУЗ "Ивано-Франковский национальный медицинский университет" для получения студентами профессиональных компетенций и формирования клинического мышления. Обоснованно задачи и цели дисциплины “Детская хирургическая стоматология”, ее значение для врача-клинициста, описана структура модулейи издательская деятельность кафедры детской стоматологии по данному предмету. Отражено методику проведения практических и внеаудиторных занятий, а также сдачу студентами итогового модульного контроля по дисциплине. Представлена информация об особенностях проведения занятий на субординатуре, интеграции полученных знаний и умений для составления комплексного интегрированного экзамена “КРОК 2. Стоматология”. Комплексное использование активных форм обучения по дисциплине “Детская хирургическая стоматология”,наличие качественного контроля образовательного процесса на протяжении обучения и итоговой сдачи модулей создает условия для формирования профессионального кругозора у студентов при постановке правильного диагноза и выборе лечебной тактики у детей с хирургической патологией, повышает мотивацию преподавательского состава к эффективной педагогической работы и постоянного профессионального совершенствования; The article highlights the management and experience obtained in teaching “Paediatric oral surgery” discipline during ECTS at the Department of Paediatric Stomatology, Ivano-Frankivsk National Medical University to develop professional competence and encourage clinical thinking. The goal of introducing Bologna process into medical education is to enhance training of competent professionals for medical and pharma-ceutical industries as well as related spheres of the public life. The goal of our investigation was to analyze the teaching experience in the “Pediatric oral surgery” discipline for 4th and 5thyear students of Stomatologi-cal faculty, Ivano-Frankivsk National Medical University. The Paediatric Oral Surgery is a part of Paediatric Stomatology taught during the 4th and 5 years. The students have to gain the skills in diagnosis by learning the clinical manifestation and treatment of inflammatory processes, trauma and tumours of maxillo-facial area in children. The study is based on theoretical knowledge of anatomy, pathological anatomy, physiology, chemistry, microbiology, and pharmacology by using skills obtained during the courses of general paediat-rics, general dentistry and oral surgery. The «The Pediatric Oral Surgery» at IFNMU is conducted according to the curriculum through the VII, VIII, IX and Х semester. It has proved to be beneficial in achieving good knowledge by students. The curriculum in Paediatric Oral Surgery consists of 6 credits (180 hours) and con-tains 2 modules and 6 content modules. Every practical class begins and finishes with introductory and final test controlling. The discussion on theme-related issues lasts around 15-20 minutes. The practical part takes approximately 50% of all teaching time. The students are supervised by tutors in taking histories, carrying clinical examination of children, prescribing additional investigation and making diagnosis in out-patients clinic, hospital and oral surgery units. This promotes the development of clinical thinking and motivates self-learning. The article also describes the methodology of conducting practical and extracurricular activities, as well as the peculiarities of training students to pass their final module controls in the discipline. Comprehen-sive applying active forms of training on the "Paediatric oral dentistry" discipline, the presence of high quality control of the training process creates the conditions for widening the professional outlook of students when making the correctdiagnosis and choosing therapeutic tactics for children with surgical pathology, increases the motivation.
Ключові слова: викладання
кредитно-трансферна система
дитяча хірургічна стоматологія
преподавание
кредитно-трансферная система
детская хирургическая стоматология
teaching
ECTS
paediatric oral surgery
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11407
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 18, вип. 1 (61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peculiarities_of_teaching_paediatric_oral_surgery.pdf273,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.