Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorЗнаменська, Іванна Владиславівна-
dc.contributor.authorЗнаменская, Иванна Владиславовна-
dc.contributor.authorZnamenska, I. V.-
dc.contributor.authorРоженко, Інеса Віталіївна-
dc.contributor.authorРоженко, Инесса Виталиевна-
dc.contributor.authorRozhenko, I. V.-
dc.contributor.authorНіколаєва, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorНиколаева, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorNikolaieva, N. M.-
dc.date.accessioned2019-11-28T14:52:39Z-
dc.date.available2019-11-28T14:52:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. The Use of Prepositions in Medical English for Academic Purposes = Особливості використання прийменників у процесі вивчення фахової англійської мови у медичних вишах / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець, І. В. Знаменська, І. В. Роженко, Н. М. Ніколаєва // Закарпатські філологічні студії. – 2019. – № 11. – C. 87–91.uk_UA
dc.identifier.other378:37.032+316.46-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11413-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості використання прийменників у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у медичних вишах. Пропонований підхід спрямований на розвиток комунікативних навичок, необхідних для успішного міжнародного спілкування і співпраці, та апробований при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018). Представлено цикл навчальних вправ, що має на меті роз’яснення особливостей вживання прийменників у сучасній англійській мові. Проаналізовано найбільш уживані прийменникові звороти, їх значення та контекстуальну роль у фаховому мовленні; The article examines the features of mastering the use of prepositions while teaching the course in professional English for PhD students and academic staff at higher medical educational institutions. The authors developed their own concept of presenting the training material. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes” (2018). A series of training exercises has been presented, aimed at clarifying the peculiarities of using prepositions in modern English. The most commonly used prepositional phrases, their significance and contextual role in professional communication have been analyzed.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectприйменникиuk_UA
dc.subjectфахова англійська моваuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectздобувачі ступеня доктора філософіїuk_UA
dc.subjectprepositionsuk_UA
dc.subjectEnglish for Academic Purposesuk_UA
dc.subjectacademic staffuk_UA
dc.subjectPhD studentsuk_UA
dc.titleThe Use of Prepositions in Medical English for Academic Purposesuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості використання прийменників у процесі вивчення фахової англійської мови у медичних вишахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_Use_of_Prepositions.pdf318,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.