Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11515
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корчан, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Корчан, Наталья Александровна | - |
dc.contributor.author | Korchan, N. O. | - |
dc.contributor.author | Шрамко, А. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T06:43:24Z | - |
dc.date.available | 2019-12-09T06:43:24Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Корчан Н. О. Використання інтерактивних методів навчання в освітньому середовищі ЗНЗ / Н. О. Корчан, А. Ю. Шрамко // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29–30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 168–169. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.016:5-028.31(063) | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11515 | - |
dc.description.abstract | Зміни життя в сучасному світі вимагають і змін мети та призначення сучасної освіти. Знижується функціональна значущість і привабливість традиційної організації навчання, передача «готових» знань від учителя до учня перестає бути основним завданням навчального процесу. Формуються сучасні уявлення про фундаментальність освіти, отримавши яку, людина здатна самостійно працювати, вчитися і переучуватися. Вчені-дослідники, вчителі-новатори вважають, що у центрі уваги сучасної освіти мають бути не стільки навчальні предмети, скільки способи мислення і діяльності школяра. Тобто, необхідно навчити дитину критично мислити, вирішувати складні проблеми шляхом аналізу обставин і відповідної інформації, зважувати і враховувати альтернативні думки, приймати виважені рішення, дискутувати, спілкуватися з іншими людьми. Методи активного та інтерактивного навчання мають між собою багато спільних рис, але методи інтерактивного навчання можна розглядати як найбільш сучасну форму активних методів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології навачння | uk_UA |
dc.subject | сучасна освіта | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних методів навчання в освітньому середовищі ЗНЗ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2013_K_Sh.pdf | 223,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.