Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11571
Назва: Сучасний стан професійної освіти у закладах вищої освіти
Інші назви: Современное состояние профессионального образования в учреждениях высшего образования
The Current State of Professional Education in Higher Education Institutions
Автори: Береза, Іван Сергійович
Берёза, Иван Сергеевич
Bereza, I. S.
Дата публікації: 12-гру-2019
Видавець: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського
Бібліографічний опис: Береза І. Сучасний стан професійної освіти у закладах вищої освіти / І. Береза // Імідж сучасного педагога. – 2019. – N 6 (189). – С. 10–13. – Режим доступу : DOI : 10.33272/2522-9729-2019-6(189)-10-13.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сучасний стан професійної освіти у закладах вищої освіти. Зазначено, що без дієвої системи вищої освіти, здатної готувати фахівців світового рівня, держава приречена на відставання в науково-технічному і економічному змаганні з передовими країнами. З’ясовано, що у Законі України «Про освіту», Указі Президента України «Про основні напрями реформування вищої освіти в Україні», національній програмі «Освіта» (Україна ХХI століття) та низці нормативно-правових документів сформульовано основні завдання щодо оновлення усієї освітньої галузі та зокрема системи вищої освіти. Відмічено, що запровадження у закладах вищої освіти Болонської системи навчання стало революційним кроком в напрямку руху до європейського освітнього простору. Зауважено, що Болонський процес передбачає зміну підходів до формування освітніх програм та навчальних планів в університетах. Відмічено, що процес навчання та наукових досліджень переорієнтується на більш самостійну роботу як студентів так і науковців. З’ясовано, найбільш актуальні проблеми професійної освіти у закладах вищої освіти – це недостатність практичної підготовки; відсутність координації між освітою і роботодавцями; низька інноваційна якість наданих освітніх послуг і, як наслідок, значна кількість безробітних випускників. Зазначено, що для вирішення питання професійної підготовки майбутніх фахівців було розроблено «Концепцію підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти». Згідно концепції, розв’язання проблеми майбутнього працевлаштування передбачається шляхом здійснення комплексу заходів з напрацювання моделей взаємовигідних відносин закладів освіти, роботодавців та здобувачів освіти. З’ясовано, що підготовка фахівців за дуальною формою здобуття освіти передбачає встановлення рівноправного партнерства усіх сторін з метою набуття майбутніми спеціалістами досвіду практичного застосування компетентностей та їх адаптації в умовах професійної діяльності. Перераховано очікувані результати від запровадження такої моделі професійної освіти у закладах вищої освіти.
Ключові слова: професійна освіта
заклад вищої освіти
Болонський процес
дуальна форма здобуття освіти
профессиональное образование
учреждение высшего образования
Болонский процесс
двойная форма обучения
professional education
higher education institution
Bologna process
a dual form of education
ISSN: 2522-9729
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11571
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
184243-416477-1-PB.pdf249,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.