Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБереза, Іван Сергійович-
dc.contributor.authorБерёза, Иван Сергеевич-
dc.contributor.authorBereza, I. S.-
dc.date.accessioned2019-12-17T09:06:28Z-
dc.date.available2019-12-17T09:06:28Z-
dc.date.issued2019-12-12-
dc.identifier.citationБереза І. Сучасний стан професійної освіти у закладах вищої освіти / І. Береза // Імідж сучасного педагога. – 2019. – N 6 (189). – С. 10–13. – Режим доступу : DOI : 10.33272/2522-9729-2019-6(189)-10-13.uk_UA
dc.identifier.issn2522-9729-
dc.identifier.otherhttp://orcid.org/0000-0001-8036-4063-
dc.identifier.other378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11571-
dc.description.abstractДосліджено сучасний стан професійної освіти у закладах вищої освіти. Зазначено, що без дієвої системи вищої освіти, здатної готувати фахівців світового рівня, держава приречена на відставання в науково-технічному і економічному змаганні з передовими країнами. З’ясовано, що у Законі України «Про освіту», Указі Президента України «Про основні напрями реформування вищої освіти в Україні», національній програмі «Освіта» (Україна ХХI століття) та низці нормативно-правових документів сформульовано основні завдання щодо оновлення усієї освітньої галузі та зокрема системи вищої освіти. Відмічено, що запровадження у закладах вищої освіти Болонської системи навчання стало революційним кроком в напрямку руху до європейського освітнього простору. Зауважено, що Болонський процес передбачає зміну підходів до формування освітніх програм та навчальних планів в університетах. Відмічено, що процес навчання та наукових досліджень переорієнтується на більш самостійну роботу як студентів так і науковців. З’ясовано, найбільш актуальні проблеми професійної освіти у закладах вищої освіти – це недостатність практичної підготовки; відсутність координації між освітою і роботодавцями; низька інноваційна якість наданих освітніх послуг і, як наслідок, значна кількість безробітних випускників. Зазначено, що для вирішення питання професійної підготовки майбутніх фахівців було розроблено «Концепцію підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти». Згідно концепції, розв’язання проблеми майбутнього працевлаштування передбачається шляхом здійснення комплексу заходів з напрацювання моделей взаємовигідних відносин закладів освіти, роботодавців та здобувачів освіти. З’ясовано, що підготовка фахівців за дуальною формою здобуття освіти передбачає встановлення рівноправного партнерства усіх сторін з метою набуття майбутніми спеціалістами досвіду практичного застосування компетентностей та їх адаптації в умовах професійної діяльності. Перераховано очікувані результати від запровадження такої моделі професійної освіти у закладах вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.subjectдуальна форма здобуття освітиuk_UA
dc.subjectпрофессиональное образованиеuk_UA
dc.subjectучреждение высшего образованияuk_UA
dc.subjectБолонский процессuk_UA
dc.subjectдвойная форма обученияuk_UA
dc.subjectprofessional educationuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectBologna processuk_UA
dc.subjecta dual form of educationuk_UA
dc.titleСучасний стан професійної освіти у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeСовременное состояние профессионального образования в учреждениях высшего образованияuk_UA
dc.title.alternativeThe Current State of Professional Education in Higher Education Institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
184243-416477-1-PB.pdf249,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.