Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11576
Назва: Самовоспитание врача как фактор формирования профессиональной пригодности
Інші назви: Самовиховання лікаря як фактор формування професійної придатності
Self-education of a doctor as a factor in the formation of professional suitability
Автори: Дудченко, Максим Андреевич
Маслова, Анна Сергеевна
Дудченко, Максим Александрович
Третяк, Наталья Григорьевна
Сорокина, Светлана Ивановна
Дудченко, Максим Андрійович
Маслова, Ганна Сергіївна
Дудченко, Максим Олександрович
Третяк, Наталія Григорівна
Сорокіна, Світлана Іванівна
Dudchenko, M. A.
Maslova, G. S.
Dudchenko, M. A.
Tretiak, N. G.
Sorokina, S. I.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Самовоспитание врача как фактор формирования профессиональной пригодности / М. А. Дудченко, А. С. Маслова, М. А. Дудченко [и др.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2018. – Вип. 4, т. 2 ( 147 ). – С. 212–216.
Короткий огляд (реферат): Наблюдение показывает, что только половина врачей имеют профессиональное призвание. Среди остальных более половины врачей получили профессиональную пригодность вследствие упорного самовоспитания в условиях вузов и самостоятельной практической деятельности. Все они полноценно выполняют свои профессиональные обязанности. Однако, немало среди медицинских работников не уверены в правильности выбора профессии. Они становятся посредственными специалистами, которые по выражению выдающегося клинициста М.Я. Мудрова «более вредны, чем полезны». Поскольку гуманизм человека относится к приобретенным явлениям, то профессиональную пригодность врача необходимо прививать со студенчества методом самовоспитания и самосовершенствования в процессе медицинской практики. Спостереження показує, що тільки половина лікарів мають професійне покликання. Серед інших більше половини лікарів отримали професійну придатність внаслідок наполегливого самовиховання в умовах вузів і самостійної практичної діяльності. Всі вони повноцінно виконують свої професійні обов’язки. Однак, чимало серед медичних працівників не впевнені у правильності вибору професії. Вони стають посередніми фахівцями, які за висловом видатного клініциста М.Я. Мудрова «більше шкідливі, ніж корисні». Оскільки гуманізм людини є набутим явищем, то професійну придатність лікаря необхідно прищеплювати зі студентства методом самовиховання і самовдосконалення в процесі медичної практики. Life experience shows that only half of doctors have a professional vocation. Among the rest, more than half of the doctors received professional aptitude due to persistent self-education in the conditions of universities and independent practical activities. All of them fully fulfill their professional duties. However, many among medical workers are not sure of the correct choice of a profession. They become mediocre specialists, who, according to the phrase of the outstanding clinician M.Ya. Mudrov, are “more harmful than helpful”. Since humanism refers to the acquired phenomena, the professional suitability of the doctor must be instilled from the students by the method of self-education and self-improvement in the process of medical practice.
Ключові слова: врач
профессиональная пригодность
самосовершенствование
лікар
професійна придатність
самовдосконалення
doctor
professional suitability
self-improvement
ISSN: ISSN 2077-4214
DOI: DOI 10.29254/2077-4214-2018-4-2-147-212-216
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11576
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 4, Том 2 (147)
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
self_education_of_a_doctor.pdf148,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.