Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11765
Назва: Communication and interpersonal skills in practice of pediatric dentistry
Інші назви: Коммуникативная сторона профессионального общения врача- стоматолога на детском приеме
Комунікативна сторона професійного спілкування лікаря-стоматолога на дитячому прийомі
Автори: Padalka, A. I.
Падалка, Аліна Іванівна
Trufanova, V. P.
Труфанова, Валентина Петрівна
Polishchuk, T. V.
Поліщук, Тетяна Вікторівна
Полищук, Татьяна Викторовна
Kostenko, V. G.
Костенко, Вікторія Геннадіївна
Sheshukova, O. V.
Шешукова, Ольга Вікторівна
Падалка, Алина Ивановна
Труфанова, Валентина Петровна
Костенко, Виктория Геннадиевна
Шешукова, Ольга Викторовна
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Communication and interpersonal skills in practice of pediatric dentistry / A. I. Padalka, V. P. Trufanova, T. V. Polishchuk [et al.] // Світ біології та медицини. – 2018. – № 2 (64). – С. 213–216.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовані основні моменти та принципи професійного спілкування лікаря-стоматолога на дитячому прийомі. При лікуванні маленьких пацієнтів особливо вагому роль відіграють комунікативні здібності лікаря-стоматолога. Працюючи з дітьми різного віку, лікарю необхідно враховувати рівень розвитку дитини, спланувати особливий підхід до кожного, нескупитися на заохочення. Здатність встановити довірчі відносини з батьками є дуже важливою для подальшого успішного лікування дитини. В статье проанализированы основные моменты и принципы профессионального общения врача-стоматолога на детском приеме. При лечении маленьких пациентов особенно важную роль играют коммуникативные способности врача-стоматолога. Работая с детьми раннего возраста, врачу необходимо учитывать уровень развития ребенка, спланировать особенный подход к каждому, не скупиться на похвалу. Способность установить доверительные отношения с родителями очень важна для дальнейшего успешного лечения ребенка. This article aims at analyzing the main approaches and principles of professional communication between pediatric dentists and their patients. Communication skills are one of the major competences in the pediatric clinical practice. Dealing with children of all ages, the dentist have to take into account the level of child’s development, to choose or to design a special approach to each of the patients, to demonstrate child-friendly and encouraging attitude. The ability to involve the parents into trust relationship and to build up cooperation is one of determinant factors in reaching successful treatment outcomes.
Ключові слова: дети
общение
коммуникативная компетенция
врач-стоматолог
діти
лікар-стоматолог
комунікативна компетенція
спілкування
children
pediatric dentist
communicative competence
communication
ISSN: 2079-8334
UDC 614.252.8:616.31-053.2
DOI: 10.26724/2079-8334-2018-2-64-213-216
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11765
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології
Світ медицини та біології, № 2 (64)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Communication_and_interpersonal_skills.pdf218,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.