Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАсламова, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorЖовнір, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorБондар, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorAslamova, M. V.-
dc.contributor.authorZhovnir, M. M.-
dc.contributor.authorBondar, N. V.-
dc.date.accessioned2020-02-17T06:42:50Z-
dc.date.available2020-02-17T06:42:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАсламова М. В. Інтернет-щоденники іноземних студентів як елемент дискурсу блогосфери / М. В. Асламова, М. М. Жовнір, Н. В. Бондар // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Сер. : Філологія. Соціальні комунікації : зб. наук. праць. – Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2019. – Вип. 4, ч. 1. – С. 6–10.uk_UA
dc.identifier.issn663-6069-
dc.identifier.otherУДК 81’42:004.774.6-054.6-057.875-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11853-
dc.description.abstractУ статті подано теоретичний огляд проблеми створення і ведення Інтернет-щоденників (блогів) арабськими студентами, які живуть та навчаються в Україні. З’ясовано й проаналізовано часто обговорювані теми, помітні труднощі, актуальні проблеми, з якими стикаються іноземці під час навчання за кордоном, зокрема у вишах України. Засвідчено, що для іноземних студентів блог – це надсучасний поширений спосіб вираження їхнього емоційного стану, внутрішніх переживань, вражень, специфіки бачення і сприйняття вітчизняного освітнього дискурсу. Це дієвий спосіб самоорганізації й співвіднесення особистого набутого досвіду з досвідом інших. Авторками дефіновано й охарактеризовано Інтернет-щоденник іноземного студента як індивідуальну форму самовираження автора, відео та текстову реалізацію бажання повідомити про особливості життя й навчання в Україні. Дослідниками постульовано міркування про те, що ведення щоденника не зводиться до періодичної фіксації подій. Наголошено на психологічній складовій, пов’язаній із труднощами адаптації до нових умов навчання і проживання. Розуміючи, що соціально-психологічна проблема для іноземців є небезпечною, у статті запропоновано низку пропозицій, які б допомогли іноземцю адаптуватися до соціокультурного й освітньо-культурного середовища вищого навчального закладу. Крім омовленого, указано й проаналізовано специфіку виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі українознавства та гуманітарної підготовки в Українській медичній стоматологічній академії. У статті апельовано до надзавдання допомогти іноземним студентам інтегруватися в українській освітньо-культурний простір, аргументовано потребу подолання заангажованого, подеколи упередженого, ставлення до України й українців, критичному сприйняттi інформації, репрезентованої на сторінках Інтернет-щоденників іноземного студентства; This article provides the theoretical overview of the problem of creating and maintaining blogs of Arabic students, who lives and studies in Ukraine. Frequently discussed topics relatet to the Ukrainian lifestyle and its educational system, significant difficulties, main problems of the foreign students, in particular which are commonly appeared in Ukrainian universities, have been shown and analyzed. It has been noted, that blogging is the most common way for expressing student’s emotional sphere, inner experiences, impressions, specifics of vision and perception of the Ukrainian national educational discourse. It is also an effective way of self-organizing and reconciling their personal experience and items others points of view. The authors have defined and characterized the foreign student's diary as an individual form of author's expression, video and textual realization of the desire to inform about peculiarities of life and studying in Ukraine. Researchers postulate that the diary is not limited to periodic events. It has been showed, that emphasis is placed on the psychological component of the difficulty of adapting to the new conditions of studing. In addition, the specific of educational work with foreign students at the Department of Ukrainian Studies and Humanitarian Training of theUkrainian Medical Dental Academy have been specified and analyzed. The article also appeals to the urgency of helping foreign students to integrate into the Ukrainian educational and cultural space, arguing their common needs and attitude toUkraine and Ukrainians. It has been focused on the critical perception of the information presented on the pages of foreign students' blogs. The research has been presented within the anthropocentric scientific paradigm. Main descriptive and analytical methods, modern methods of comparison have been used.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гальветика"uk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectблогосфераuk_UA
dc.subjectІнтернет-щоденникuk_UA
dc.subjectстуденти-іноенціuk_UA
dc.subjectмовний бар’єрuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectdiscourseuk_UA
dc.subjectblogosphereuk_UA
dc.subjectbloguk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectlanguage barrieruk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.titleІнтернет-щоденники іноземних студентів як елемент дискурсу блогосфериuk_UA
dc.title.alternativeInternet journals of foreign students as an element of the discussion of the blogosphereuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doiDOI https://doi.org/10.32838/2663-6069/2019.4-1/02-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aslamova.pdf323,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.