Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11999
Title: Шляхи підвищення навчально-пізнавальної діяльності при вивченні дисципліни «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» у вищому медичному закладі
Other Titles: Пути повышения учебно-познавательной деятельности при изучении дисциплины «Микробиология, вирусология и иммунология» в высшем медицинском учреждении
Ways to enhance educational and cognitive activity in the study of the discipline «Microbiology, Virology and Immunology» at a higher medical institution
Authors: Звягольська, Ірина Миколаївна
Звягольская, Ирина Николаевна
Zviaholska, I. M.
Дерев’янко, Тетяна Василівна
Деревянко, Татьяна Васильевна
Derevianko, T. V.
Полянська, Валентина Павлівна
Полянская, Валентина Павловна
Polianska, V. P.
Issue Date: Nov-2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Звягольська І. М. Шляхи підвищення навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні дисципліни «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» у вищому медичному закладі / І. М. Звягольська, Т. В. Деревянко, В. П. Полянська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., (7-8 листопада 2019 р.). – Полтава, 2019. – С. 125–130.
Abstract: В статті висвітлені особливості організації навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах модернізованого освітнього середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології. Використання новітніх методів при вивченні навчальної дисципліни дозволяє активно залучати студентів у різносторонні форми роботи кафедри мікробіології, вірусології та імунології, сприяє реалізації їх навчального і науково-творчого потенціалу, відкриває нові можливості до самонавчання, трансформувати інформаційний матеріал навчальних занять в практичні навички і вміння, розширення їх світогляду; В статье раскрыты особенности организации учебно-познавательной деятельности студентов в условиях модернизированной образовательной среды кафедры микробиологии, вирусологии и иммунологии. Использование новейших методов при изучении учебной дисциплины позволяет активно привлекать студентов в разносторонние формы работы кафедры микробиологии, вирусологии и иммунологии, способствует реализации их учебного и научно-творческого потенциала, открывает новые возможности к самообучению, трансформировать информационный материал учебных занятий в практические навыки и умения, расширения их мировоззрения; The organization features of learning and cognitive activity of students in the conditions of the modernized educational environment of the Department of Microbiology, Virology and Immunology are described in the article. The use of the latest methods in the study of the discipline allows us to actively involve students in various work forms of the Department of Microbiology, Virology and Immunology, and to promote the realization of their educational and scientific-creative potential, this process opens new opportunities for self-education, transforms the information material of lectures and practical skills world view.
Keywords: навчально-пізнавальна діяльність
мікробіологія
вірусологія та імунологія
освітнє середовище
фахова підготовка
учебно-познавательная деятельность
микробиология
иммунология
вирусология
образовательная среда
профессиональная подготовка
learning and cognitive activity
microbiology
virology and immunology
educational environment
professional training
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11999
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shlyahu_pidvuhcenya.pdf215,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.