Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11999
Назва: Шляхи підвищення навчально-пізнавальної діяльності при вивченні дисципліни «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» у вищому медичному закладі
Інші назви: Пути повышения учебно-познавательной деятельности при изучении дисциплины «Микробиология, вирусология и иммунология» в высшем медицинском учреждении
Ways to enhance educational and cognitive activity in the study of the discipline «Microbiology, Virology and Immunology» at a higher medical institution
Автори: Звягольська, Ірина Миколаївна
Звягольская, Ирина Николаевна
Zviaholska, I. M.
Дерев’янко, Тетяна Василівна
Деревянко, Татьяна Васильевна
Derevianko, T. V.
Полянська, Валентина Павлівна
Полянская, Валентина Павловна
Polianska, V. P.
Дата публікації: лис-2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Звягольська І. М. Шляхи підвищення навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні дисципліни «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» у вищому медичному закладі / І. М. Звягольська, Т. В. Деревянко, В. П. Полянська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., (7-8 листопада 2019 р.). – Полтава, 2019. – С. 125–130.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлені особливості організації навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах модернізованого освітнього середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології. Використання новітніх методів при вивченні навчальної дисципліни дозволяє активно залучати студентів у різносторонні форми роботи кафедри мікробіології, вірусології та імунології, сприяє реалізації їх навчального і науково-творчого потенціалу, відкриває нові можливості до самонавчання, трансформувати інформаційний матеріал навчальних занять в практичні навички і вміння, розширення їх світогляду; В статье раскрыты особенности организации учебно-познавательной деятельности студентов в условиях модернизированной образовательной среды кафедры микробиологии, вирусологии и иммунологии. Использование новейших методов при изучении учебной дисциплины позволяет активно привлекать студентов в разносторонние формы работы кафедры микробиологии, вирусологии и иммунологии, способствует реализации их учебного и научно-творческого потенциала, открывает новые возможности к самообучению, трансформировать информационный материал учебных занятий в практические навыки и умения, расширения их мировоззрения; The organization features of learning and cognitive activity of students in the conditions of the modernized educational environment of the Department of Microbiology, Virology and Immunology are described in the article. The use of the latest methods in the study of the discipline allows us to actively involve students in various work forms of the Department of Microbiology, Virology and Immunology, and to promote the realization of their educational and scientific-creative potential, this process opens new opportunities for self-education, transforms the information material of lectures and practical skills world view.
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
мікробіологія
вірусологія та імунологія
освітнє середовище
фахова підготовка
учебно-познавательная деятельность
микробиология
иммунология
вирусология
образовательная среда
профессиональная подготовка
learning and cognitive activity
microbiology
virology and immunology
educational environment
professional training
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11999
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shlyahu_pidvuhcenya.pdf215,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.