Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12192
Назва: | Педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму |
Інші назви: | Pedagogical Conditions of Implementation of the Basic Principles of Studentocentrism |
Автори: | Біланова, Лариса Павлівна Биланова, Лариса Павловна Bilanova, L. P. Андрейко, Світлана Станіславівна Андрейко, Светлана Станиславовна Andreiko, S. S. |
Дата публікації: | січ-2020 |
Видавець: | Полтавський обл. ін-т післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України |
Бібліографічний опис: | Біланова Л. П. Педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму / Л. П. Біланова, С. С. Андрейко // Імідж сучасного педагога. – 2020. – № 1 (190). – С. 34–36. |
Короткий огляд (реферат): | Теоретично визначено та обгрунтовано педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму у закладах вищої освіти. Ними є: вивчення індивідуальних і вікових особливостей студентів, можливостей індивідуалізації освітнього процесу; розроблення індивідуальних стратегій навчання кожного студента; залучення студентів до прийняття рішень щодо навчання та усвідомлення почуття відповідальності за них; формування потреби в самоосвіті, самовихованні, саморозвитку, самоактуалізації та соціалізації; розвиток позитивної самомотивації; запровадження системи тьюторства та фасилітації; створення доброзичливої атмосфери освітнього процесу, розвиток критичного та креативного мислення; організація змісту навчання та ретельний відбір навчального матеріалу, враховуючи рівень знань студентів, напрямок їхньої підготовки; наближення процесу навчання до реальних умов фахової діяльності; створення ситуацій успіху та стимулювального до навчання освітнього середо-вища шляхом використання сучасних форм, методів і прийомів навчання.Theoretically defined and substantiated the pedagogical conditions for realization of personally oriented education of students of medical specialties of higher education institutions. They are: the study of individual and age characteristics of students, the possibilities of individualization of the educational process; developing individual learning strategies for each student; involving students in making decisions about learning and awareness responsibility about them; formation of student’s need for self-education, self-development, self-actualization and socialization; formation ofstudents positive self-motivation; introduction of tutoring and facilitation system; creating a welcoming atmosphere of the educational process, developing critical and creative thinking; organization of the content of education and it careful selection, taking into account the level of knowledge of students, their preferences in education; approximation educational process to the real professional activity; creating situations of success and enriching learning environment with modem forms, methods and aproaches of teaching and learning. |
Ключові слова: | особистісно зорієнтований підхід навчання студент викладач суб’єкт особистість педагогічні умови професійна діяльність person-centered approach studying student teacher the individual personality pedagogical conditions professional activity |
ISSN: | 2522-9729 (online) |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12192 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilanova.pdf | 191,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.