Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12205
Назва: Упровадження інноваційних освітніх технологій навчання та викладання на кафедрі терапевтичної стоматології УМСА
Інші назви: Внедрение инновационных образовательных технологий обучения и преподавания на кафедре терапевтической стоматологии УМСА
The introduction of innovative educational technologies for teaching on the department of therapeutic dentistry UMSA
Автори: Бублій, Тетяна Дмитрівна
Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Дубовая, Людмила Іванівна
Бублий, Татьяна Дмитриевна
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Дубовая, Людмила Ивановна
Bublii, T. D.
Petrushanko, T. O.
Dybovaya, L. I.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Бублій Т. Д. Упровадження інноваційних освітніх технологій навчання та викладання на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. Д. Бублій, Т. О. Петрушанко, Л. І. Дубовая // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. ‒ 2019. ‒ Т. 19, вип. 4 (68). ‒ С. 110‒113.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах реформування системи освіти України набула актуальності проблема профпідготовки лікарів. Розробка, впровадження та використання нових, інноваційних технологій в освіті та самоосвіті, спрямованих на формування навичок клінічного мислення, завжди є актуальним завданням. Метою публікації є аналіз та висвітлення змісту інноваційних освітніх технологій навчання та викладання у вищій школі, зокрема на клінічній кафедрі в процесі підготовки майбутніх стоматологів. Навчальне співробітництво на кафедрі терапевтичної стоматології являє собою розгалужену мережу взаємодій по наступним чотирьом лініям: 1) викладач – студент (при опитуванні, підготовці до захисту історії хвороби); 2) студент – студент у парах (діадах) і в трійках (тріадах) при курації хворих; 3) загальногрупова взаємодія студентів у всьому навчальному колективі, наприклад, при клінічних розглядах, клінічних конференціях; 4) викладач – колектив (при проведенні виховної роботи в аудиторний та позааудиторний час). Застосування інтерактивного, кооперативного, колективно-групового навчання сприяє не тільки кращому запам'ятовуванню матеріалу, але і його ідентифікації, використанню у повсякденному житті. Використання інтерактивних методів навчання в малих групах сприяє розвитку таких особистісних якостей як комунікабельність, співробітництво. Формуються навички спілкування та взаємодії в колективі, розкриваються таланти та вміння швидко і ефективно вирішувати поставлені задачі ; В современных условиях реформирования системы образования Украины стала актуальной проблема профподготовки врачей. Разработка и использование новых, инновационных технологий в образовании и самообразовании, направленных на формирование навыков клинического мышления, всегда является актуальной задачей. Целью публикации является анализ и освещение содержания инновационных образовательных технологий обучения и преподавания в высшей школе, в частности на клинической кафедре в процессе подготовки будущих стоматологов. Учебное сотрудничество на кафедре терапевтической стоматологии представляет собой разветвленную сеть взаимодействий по следующим четырем направлениям. 1) преподаватель - студент (при опросе, подготовке к защите истории болезни) 2) студент - студент в парах (диадах) и в тройках (триадам) при курации больных; 3) общегрупповая - взаимодействие студентов во всем учебном коллективе, например, при клинических разборах, на клинических конференциях; 4) преподаватель - коллектив (при проведении воспитательной работы в аудиторное и внеаудиторное время). Применение интерактивного, кооперативного, коллективно-группового обучения способствует не только лучшему запоминанию материала, но и его идентификации, использованию в повседневной жизни. Интерактивные методы обучения в малых группах способствуют развитию таких личностных качеств как коммуникабельность, сотрудничество. Формируются навыки общения и взаимодействия в коллективе, раскрываются таланты и умения быстро и эффективно решать поставленные задачи ; The modern conditions of reforming the educational system of Ukraine, the problem of professional training of doctors has become urgent. The development and use of new, innovative technologies in education and self-education aimed at the formation of clinical skills is always an urgent task. The purpose of the publication is to analyze and highlight the content of innovative educational technologies for teaching and teaching in higher education, in particular in the clinical department, in the process of preparing future dentists. Educational cooperation at the Department of Therapeutic Dentistry is an extensive network of interactions in the following four areas. 1) teacher - student (during the survey, preparation for the defense of the medical history) 2) student - student in pairs (dyads) and in triples (triads) during the supervision of patients; 3) groupwide - the interaction of students in the entire academic team, for example, during clinical examinations, clinical conferences; 4) a teacher - a team (during educational work in classroom and extracurricular time). The use of interactive, cooperative, collective-group learning contributes not only to better memorization of the material, but also to its identification and use in everyday life. Interactive teaching methods in small groups contribute to the development of such personal qualities as sociability, cooperation. Communication and interaction skills are formed in the team, talents and abilities are revealed quickly and efficiently to solve tasks.
Ключові слова: навчальний процес
терапевтична стоматологія
інноваційні освітні технології
учебный процесс
терапевтическая стоматология
инновационные образовательные технологии
educational process
therapeutic dentistry
innovative educational technologies
ISSN: 2077-1096
DOI: 10.31718/2077-1096.19.4.110
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12205
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 19, вип. 4 (68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_introduction_of_innovative_educational_technologies_for_teaching.pdf332,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.