Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1222
Назва: Децентралізація управління в освіті:переваги та ризики
Автори: Гладка, Таміла Іванівна
Gladka, T.
Гладкая, Тамила Ивановна
Дата публікації: тра-2009
Видавець: Національна академія державного управління при Президентові України, м.Київ.
Бібліографічний опис: Гладка Т. І. Децентралізація управління в освіті: переваги та ризики / Т. І. Гладка // Демократичне врядування: наука, освіта, практика : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, Київ, 29 травня 2009 року. – У 4 т. ; за заг. ред. В. П.Приходька, С. В.Загороднюка / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – Київ : НАДУ, 2009. – Т. 4. – С. 104–106.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми децентралізованого управління освітою викликана розгортанням демократичних процесів у суспільстві. Але формування моделі децентралізованого управління потребує зваженого підходу, так як воно має не тільки переваги, а й свої недоліки. Українська освіта потребує адекватної вимогам часу моделі управління, яка б забезпечувала чіткі орієнтири інноваційного розвитку та конкурентоспроможності національної освіти в глобальному освітньому середовищі.
Ключові слова: освіта
децентралізація
інноваційний розвиток освіти
ISSN: УДК 35:001:351.861
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1222
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gladka_detsentral_v_upravl_osvity.pdf315,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.