Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГладка, Таміла Іванівна-
dc.contributor.authorGladka, T.-
dc.contributor.authorГладкая, Тамила Ивановна-
dc.date.accessioned2017-10-18T05:34:05Z-
dc.date.available2017-10-18T05:34:05Z-
dc.date.issued2009-05-
dc.identifier.citationГладка Т. І. Децентралізація управління в освіті: переваги та ризики / Т. І. Гладка // Демократичне врядування: наука, освіта, практика : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, Київ, 29 травня 2009 року. – У 4 т. ; за заг. ред. В. П.Приходька, С. В.Загороднюка / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – Київ : НАДУ, 2009. – Т. 4. – С. 104–106.uk_UA
dc.identifier.issnУДК 35:001:351.861-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1222-
dc.description.abstractАктуальність проблеми децентралізованого управління освітою викликана розгортанням демократичних процесів у суспільстві. Але формування моделі децентралізованого управління потребує зваженого підходу, так як воно має не тільки переваги, а й свої недоліки. Українська освіта потребує адекватної вимогам часу моделі управління, яка б забезпечувала чіткі орієнтири інноваційного розвитку та конкурентоспроможності національної освіти в глобальному освітньому середовищі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія державного управління при Президентові України, м.Київ.uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectінноваційний розвиток освітиuk_UA
dc.titleДецентралізація управління в освіті:переваги та ризикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gladka_detsentral_v_upravl_osvity.pdf315,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.