Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12251
Назва: Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання на кафедрі терапевтичної стоматології
Інші назви: Сочетание традиционных и инновационных методов обучения на кафедре терапевтической стоматологии
A combination of traditional and innovative teaching methods at the Department of Therapeutic Dentistry
Автори: Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Бублій, Тетяна Дмитрівна
Дубовая, Людмила Іванівна
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Бублий, Татьяна Дмитриевна
Дубовая, Людмила Ивановна
Petrushanko, T. O.
Bublii, T. D.
Dubova, L. I.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія,
Бібліографічний опис: Петрушанко Т. О. Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 317‒320.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі формування клінічного мислення у студентів-медиків. Рішення цього завдання можливе за умови удосконалення педагогічних методик та впровадження сучасних інноваційних технологій навчання. Одним з таких відомих інтегратівних методів навчання і є підготовка та написання студентами навчальної академічної історії хвороби, що дозволяє оцінити теоретичні знання студентів на практиці, їхню здатність до нетрадиційного мислення. Це зумовлює поєднання традиційних та інноваційних методів в учбовому процесі на кафедрі терапевтичної стоматології ; Статья посвящена проблеме формирования клинического мышления у студентов-медиков. Решение этой задачи возможно при условии совершенствования педагогических методик и внедрения современных инновационных технологий обучения. Одним из таких известных интегративный методов обучения и является подготовка и написание студентами учебной академической истории болезни, которая позволяет оценить теоретические знания студентов на практике, их способность к нетрадиционному мышлению. Это способствует сочетанию традиционных и инновационных методов в учебном процессе на кафедре терапевтической стоматологи ; The article is devoted to the problem of the formation of clinical thinking in medical students. The solution to this problem is possible provided that pedagogical methods are improved and modern innovative teaching technologies are introduced. One of such well-known integrative teaching methods is the preparation and writing by students of the academic academic history of the disease, which makes it possible to evaluate the students' theoretical knowledge in practice and their ability to think alternatively. This helps to combine traditional and innovative methods in the educational process at the Department of Therapeutic Dentistry.
Ключові слова: інноваційні технологій навчання
студенти
академічна історія хвороби
инновационные технологий обучения
студенты
академическая история болезни
innovative learning technologies
students
academic case history
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12251
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_combination_of_traditional_and_innovative_teaching_methods.PDF358,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.