Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1229
Назва: | Категорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиці |
Автори: | Бєляєва, Олена Миколаївна Лисанець, Юлія Валеріївна |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Бєляєва О. М. Категорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиці / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгводидактичні основи викладання : зб. наук. пр. − Полтава, 2016. − Вип. 16. − С. 7–14. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто такі базисні категорії дидактики, як “знання”, “уміння” і “навички”. Представлено погляди представників різних наукових шкіл і напрямків на ці категорії. Значну увагу авторами приділено мовним навичкам, які є центральними поняттями лінгводидактики. У висновках зазначається, що дидактична компетентність викладача і володіння категоріальним апаратом зокрема, є однією з передумов, які забезпечують ефективність процесу формування загальнонавчальних і спеціальних знань, умінь і навичок. |
Ключові слова: | інформація знання уміння навички мовленнєві навички критерії якості |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1229 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kategorii_znannia_uminnia_navychky.pdf | 115,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.