Категорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиці

Ескіз недоступний

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто такі базисні категорії дидактики, як “знання”, “уміння” і “навички”. Представлено погляди представників різних наукових шкіл і напрямків на ці категорії. Значну увагу авторами приділено мовним навичкам, які є центральними поняттями лінгводидактики. У висновках зазначається, що дидактична компетентність викладача і володіння категоріальним апаратом зокрема, є однією з передумов, які забезпечують ефективність процесу формування загальнонавчальних і спеціальних знань, умінь і навичок.

Опис

Ключові слова

інформація, знання, уміння, навички, мовленнєві навички, критерії якості

Бібліографічний опис

Бєляєва О. М. Категорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиці / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгводидактичні основи викладання : зб. наук. пр. − Полтава, 2016. − Вип. 16. − С. 7–14.