Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-10-18T06:53:10Z-
dc.date.available2017-10-18T06:53:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБєляєва О.М. Сучасна академічна лекція / О. М. Бєляєва // Світ медицини та біології. – 2015. – № 4 (53). – С. 143–146.uk_UA
dc.identifier.other378.147.31-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1236-
dc.description.abstractРозглянуто одну з найстаріших організаційних форм навчання – академічну лекцію. Проаналізовано переваги і недоліки лекції. Схарактеризовано функції і принципи лекції. Диференційовано теоретичні і психолого-педагогічні вимоги, які висуваються до сучасної академічної лекції. Акцентовано увагу на необхідності застосування інтерактивних прийомів під час лекції, які не лише дають змогу відійти від трансляції готових знань студентам, але й створюють умови для діалогу й активної взаємодії особи, що навчає, і осіб, що навчаються. У висновках автор зазначає, що недоліки академічної лекції, на які традиційно вказують науковці, можуть бути усунені шляхом постійного розвитку й удосконалення методичної грамотності, комунікативної та професійної компетентностей викладача; Рассматривается одна из старейших организационных форм обучения – академическая лекция. Проанализированы преимущества и недостатки лекции. Охарактеризованы функции и принципы лекции. Дифференцированы теоретические и психолого-педагогические требования, предъявляемые к современной академической лекции. Акцентируется внимание на необходимости использования интерактивных приёмов во время лекционных занятий, позволяющих не только отойти от трансляции готовых знаний студентам, но и создающих условия для диалога и активного взаимодействия обучающего и обучающихся. В заключении автор указывает, что недостатки, которыми традиционно характеризуется академическая лекция, могут быть устранены путём постоянного развития и усовершенствования методической грамотности, коммуникативной и профессиональной компетентностей преподавателя; Academic lecture is regarded as one of the oldest organizational forms of education. The advantages and disadvantages of the lecture were analyzed. The functions and principles of lecture were defined. Theoretical and psycho-pedagogical requirements of a modern academic lecture were differentiated. The necessity of interactive methods usage during the lectures, that allow not only to abandon presentation of provided knowledge to the students, but also to create conditions for dialogue and active interaction between lecturer and student is focused on. In conclusion the author contends that the drawbacks of academic lecture, which are traditionally identified by researchers, can be eliminated by means of constant development and improvement of lecturer’s methodical, communicative and professional competencies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectакадемічна лекціяuk_UA
dc.subjectпереваги і недоліки лекціїuk_UA
dc.subjectфункції та принципи лекціїuk_UA
dc.subjectінтерактивні прийомиuk_UA
dc.subjectакадемическая лекцияuk_UA
dc.subjectпреимущества и недостатки лекцииuk_UA
dc.subjectфункции и принципы лекцииuk_UA
dc.subjectинтерактивные приёмыuk_UA
dc.subjectacademic lectureuk_UA
dc.subjectthe advantages and disadvantages of lectureuk_UA
dc.subjectfunctions and principles of lectureuk_UA
dc.subjectinteractive techniquesuk_UA
dc.titleСучасна академічна лекціяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasna_akademichna_lektsiia.pdf337,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.