Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12440
Назва: Диктант як засіб формування інтересу
Автори: Коломієць, Богдан Сергійович
Коломиец, Богдан Сергеевич
Kolomiiets, B. S.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Коломієць Б. С. Диктант як засіб формування інтересу / Б. С. Коломієць // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 8–9 червня 2017 р.). – Полтава : Астрая, 2017. – С. 108–111.
Короткий огляд (реферат): Важливою складовою успішного вивчення будь-якої дисципліни у ВНЗ є інтерес. Саме для формування інтересу до вивчення не лише іноземних мов, але й усіх дисциплін співробітниками кафедри «Іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією» ВДНЗУ «УМСА» розроблено словники до кожного практичного заняття для студентів-медиків. Оскільки готовність до заняття займає особливе місце у структурі навчання, автор вважає, що воно має бути обов’язково перевірено, та пропонує упровадження контролю вивчення студентами нової термінології поданої на початку заняття у розробленому кафедрою підручнику. Стосовно форми, пропонується словниковий диктант, що буде поступово ускладнюватись відповідно до курсу навчання та цілей модулів. Для підвищення допитливості та зацікавленості у вивченні іншомовних термінів, автором запропоновано упровадити додатковий один бал до загальної оцінки за практичне заняття за найкращий словниковий диктант, при умові, що оцінка нижча п’ятірки.
Integral part of the successful learning of any discipline in the higher educational establishment is an interest. Particularly, to form the interest to study not only the foreign languages but also every other discipline the staff of the ‘Foreign language department with Latin language and foreign terminology’ HSEE ‘UMSA’ has developed the dictionaries to every practical class for the medical students. Because the readiness to the practical class takes special place in the structure of education, author supposes it is necessary to be tested and proposes the introduction of such method to indicate degree of understanding the new terminology as dictation. Dictionary to every class is placed in the very beginning of every class in the developed by the staff of department manual. It should become more complicated in accordance with the purposes of modules. To improve the curiosity and concernment in foreign terminology, author proposes to add one more point to the overall mark for the class for one who wrote dictation the best if the mark is less then five.
Важной составляющей успешного обучения какого-либо предмета в ВУЗе есть интерес. Именно для формирования интереса изучения не только иностранных языков но и всех дисциплин сотрудниками кафедры «Иностранных языков с латинским языком и медицинской терминологией» ВГУЗ «УМСА» разработаны словари к каждому практическому занятию для студентов-медиков. Так как готовность к уроку занимает особенное место в структуре обучения, автор считает, что она должна обязательно быть проверена, и предлагает введение контроля изучения студентами новой терминологии поданной в начале урока в разработанном кафедрой учебнике. Относительно формы, предлагается словарный диктант, который будет постепенно усложняться в соответствии с курсом обучения и целями модулей. Для повышения любознательности и заинтересованности к изучению иностранной терминологии, автор вносит предложение о введение дополнительного балла к общей оценке за практическое занятие за лучший словарный диктант, при условии что оценка ниже пятерки.
Ключові слова: інтерес
допитливість
мотивація
готовність
interest
curiosity
motivation
readiness
интерес
любознательность
мотивация
готовность
УДК: 378.12./661:81'243
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12440
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyktant_yak_zasib.pdf332,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.