Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12518
Назва: Інтерактивні методи навчання як основа мотивації студентів в умовах сучасного педагогічного процесу
Інші назви: Интерактивные методы обучения как основа мотивации студентов в условиях современного педагогического процесса
Интерактивные методы обучения как основа мотивации студентов в условиях современного педагогического процесса
Автори: Шеховцева, Т. Г.
Долінна, М. О.
Шеховцева, Т. Г.
Долинная, М. А.
Shekhovtseva, T. G.
Dolinna, M. О.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Шеховцева Т. Г. Інтерактивні методи навчання як основа мотивації студентів в умовах сучасного педагогічного процесу / Т. Г. Шеховцева, М. О. Долінна // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2019. – Т. 19, вип. 1 (65). – С. 105–108.
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку системи освіти України передбачають перегляд організації навчального процесу: від трансляції студентам готових знань до створення умов для діалогу і активної взаємодії. Одним із напрямків розвитку педагогічного процесу є інтерактивне навчання. Натепер невирішеною проблемою залишається зниження мотивації студентів. Тому актуальним питанням залишається удосконалення методів навчання, що є завданням професорсько-викладацького колективу. Мета: оцінка застосування інтерактивного навчання як методу мотивації студентів до навчання. Матеріал та методи дослідження. Об’єктом дослідження були студенти Запорізького державного медичного університету. Основні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури та власний досвід застосування інтерактивного навчання. Результати та їх обговорення. Створення та впровадження в освітній процес інтерактивного навчання з різних дисциплін використовується в Запорізькому державному медичному університеті. Це дає можливість педагогічного впливу, який спонукає учнів до розумової активності, до прояву творчого, дослідницького підходу і пошуку нових ідей для вирішення різних завдань навчальної та науково-дослідницької діяльності. Основною метою проведення інтерактивної лекції та практичного заняття є не тільки донесення інформації, а і активне її засвоєння студентами. На нашу думку, введення ряду інтерактивних прийомів при проведенні практичного заняття активізує індивідуальну і/або групову роботи студентів. Таким чином, впровадження інтерактивних лекцій і практичних занять є перспективним напрямком навчання, їх використання підвищує якість освіти за рахунок таких переваг як ефективність, гнучкість, модульність, що відповідає вимогам сучасної концепції вищої освіти. Висновок: впровадження інтерактивних методів навчання у освітній процес дає можливість урізноманітнити заняття з різних дисципліни, створити комфортні умови для навчання, що є основою формування мотивації до активізації педагогічного процесу та робить цю модель зажаданою як для студентів так і для викладачів.
Current trends in the development of the Ukrainian education system require reconsidering some aspects in the educational process and provide some new approach to improve the existing standards: from passing on the ready-for-use knowledge towards creating conditions for dialogue and active interaction with students. At present, interactive education is one of the up-to-date directions of the pedagogical process. Another issue that is still challenging is how to keep students motivated. Therefore, faculty staff should keep the finger on the pulse of events, i.e. to reconsider or update time-tested techniques as well as to implement new ones. The purpose of this work was to evaluate the effectiveness of interactive technologies as a way to motivate students to be actively engaged into learning. Material and methods. Students of Zaporizhzhya State Medical University were the subjects of the study. The methods applied included theoretical analysis of relevant scientific and methodological literature and own experience in applying interactive techniques. Results and discussion. Zaporizhzhya State Medical University has a broad experience in implementing interactive technologies in different disciplines through the undergraduate education. Their applying enhances pedagogical influence and thus inciting students to active research and learning work, contributes to development of creative environment, and promotes research approaches for solving various tasks during classes. The main goals in conducting interactive lectures and practical classes are not only representing the information, but involving students into co-operation. In our opinion, introduction of interactive techniques in practical classes facilitate individual and / or group work of students. This is a promising area in learning that can considerably improve the quality of education and completely meets the present-day demands in terms of education. Conclusion: wide introduction of interactive technologies in the pedagogical process creates the opportunity to diversify the classes in different disciplines, builds up comfortable conditions for learning, helps to keep students actively engaged and motivated that makes this approach desirable for both students and teachers.
Ключові слова: вища освіта
інтерактивне навчання
мотивація
higher education
interactive education
motivation
высшее образование
интерактивное обучение
мотивация
УДК: 378.147.091.31-059.1:[378.015.3:005.32]-057.87
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
10.31718/2077-1096.19.1.105
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12518
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 19, вип. 1 (65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shekhovtseva_Interactive_teaching_technologies.pdf326,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.