Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12561
Назва: Досвід імітаційних методів викладання дитячої терапевтичної стоматології
Інші назви: Опыт имитационных методов преподавания детской терапевтической стоматологии
Experience of imitation methods in teaching pediatric dentistry
Автори: Октисюк, Ю. В
Атаманчук, О. В.
Рожко, М. М.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Октисюк Ю. В. Досвід імітаційних методів викладання дитячої терапевтичної стоматології / Ю. В. Октисюк, О. В. Атаманчук, М. М. Рожко // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2019. – Т. 19, вип. 2 (66). – С. 202–206.
Короткий огляд (реферат): Глобальні зміни у всіх сферах життя людини вимагають від медичної освіти формування у студентів свідомого ставлення до власного життя, психічного і фізичного розвитку, навчання, майбутньої професійної діяльності. Практичне заняття - це форма навчання в системі медичної освіти, при якій студенти мають найбільший контакт з викладачем і стикаються з реальною лікарською діяльністю. Саме на практичних заняттях викладач може і повинен забезпечувати кероване формування дій і понять. Колективне вирішення і обговорення клінічних завдань, що є однією із форм інтерактивного навчання, дає можливість майбутньому лікарю навчитися правильно формулювати свої думки, чітко обґрунтовувати прийняті рішення. На відміну від традиційного заняття, при даній формі студенти отримують можливість перевірити себе, приймати рішення з урахуванням основних положень про діагностику і лікування різних нозологічних форм. У статті наведений досвід формування професійних компетентностей у студентів 5 курсу стоматологічного факультету за допомогою інтерактивної методики навчання – аналізу конкретних ситуацій („case-study” методу) для вивчення дитячої терапевтичної стоматології на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету. Дана методика сприяє активному формуванню знань у студентів через самостійну роботу та колективне обговорення, розвиває та вдосконалює інтелектуальні вміння, стимулює продуктивне та творче мислення, а також дозволяє активно формувати професійні якості майбутніх фахівців. Для викладача така форма організації навчального процесу є дієвим способом отримання зворотного зв'язку, що сприяє можливості ефективно корегувати процес оволодіння знаннями та вміннями, організовувати консультативну допомогу студентам. Поєднання інтерактивних методів з іншими прийомами формування знань та з активною самостійною роботою студентів, створення системи і алгоритму введення даних методів, досконале володіння ними викладачем та наявність розвинутих відносин партнерства, взаємоповаги між викладачем і студентами є запорукою підготовки компетентного фахівця.
Global changes in all spheres of human life require medical education to form students' conscious attitude towards their own lives, mental and physical development, education, and further medical career. Practical classes are a type of teaching within a variety of teaching and learning approaches providing the close interaction and cooperation between the students and tutors and posing real-life tasks. It is at practical classes when the tutors or mentors can and should conduct a controlled evolving of concepts and development of skills. Making a collective decision and discussing clinical problems is one of the forms of interactive education that enables future doctors to learn how to express their thoughts correctly, how to clearly substantiate decisions. Unlike the traditional classes, this form gives the students an opportunity to check up themselves, to make decisions based on the main principles of the diagnosis and treatment of various nosological forms. The article presents an experience of fostering professional competencies in the 5th year students of the Faculty of Dentistry by applying a case study, an interactive teaching method (casestudy method) during the course of paediatric therapeutic dentistry at the Department of Paediatric Dentistry, Ivano-Frankivsk National Medical University. This technique contributes to strengthening the generation of students’ knowledge and its shaping through independent activities and collective discussion; it also boosts students’ intellectual skills, creating and critical thinking. As for the tutors and mentors, this type of teaching form is an effective way to get feedback and contributes to the ability to effectively correct the ways to shape knowledge, and to organize consultancy assistance to students. The combination of interactive methods and other methods of knowledge, skills and competence building and the active independent work of students, the creation of the system and algorithm for implementing these methods, perfect mastery of their mentors and partnership, mutual respect between the teachers and students is a guarantee of the training of a highly competent specialist.
Ключові слова: вища освіта
компетентність
інтерактивні методи навчання
кейс-метод
дитяча терапевтична стоматологія
высшее образование
компетентность
интерактивные методы обучения
кейс-метод
детская терапевтическая стоматология
higher education
competence
interactive teaching methods
case method
paediatric dentistry
УДК: 378.147+616.314
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
10.31718/2077-1096.19.2.202
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12561
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 19, вип. 2 (66)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oktysiuk_Experience.pdf368,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.