Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОктисюк, Ю. В-
dc.contributor.authorАтаманчук, О. В.-
dc.contributor.authorРожко, М. М.-
dc.date.accessioned2020-04-22T13:10:56Z-
dc.date.available2020-04-22T13:10:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОктисюк Ю. В. Досвід імітаційних методів викладання дитячої терапевтичної стоматології / Ю. В. Октисюк, О. В. Атаманчук, М. М. Рожко // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2019. – Т. 19, вип. 2 (66). – С. 202–206.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.issn10.31718/2077-1096.19.2.202-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12561-
dc.description.abstractГлобальні зміни у всіх сферах життя людини вимагають від медичної освіти формування у студентів свідомого ставлення до власного життя, психічного і фізичного розвитку, навчання, майбутньої професійної діяльності. Практичне заняття - це форма навчання в системі медичної освіти, при якій студенти мають найбільший контакт з викладачем і стикаються з реальною лікарською діяльністю. Саме на практичних заняттях викладач може і повинен забезпечувати кероване формування дій і понять. Колективне вирішення і обговорення клінічних завдань, що є однією із форм інтерактивного навчання, дає можливість майбутньому лікарю навчитися правильно формулювати свої думки, чітко обґрунтовувати прийняті рішення. На відміну від традиційного заняття, при даній формі студенти отримують можливість перевірити себе, приймати рішення з урахуванням основних положень про діагностику і лікування різних нозологічних форм. У статті наведений досвід формування професійних компетентностей у студентів 5 курсу стоматологічного факультету за допомогою інтерактивної методики навчання – аналізу конкретних ситуацій („case-study” методу) для вивчення дитячої терапевтичної стоматології на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету. Дана методика сприяє активному формуванню знань у студентів через самостійну роботу та колективне обговорення, розвиває та вдосконалює інтелектуальні вміння, стимулює продуктивне та творче мислення, а також дозволяє активно формувати професійні якості майбутніх фахівців. Для викладача така форма організації навчального процесу є дієвим способом отримання зворотного зв'язку, що сприяє можливості ефективно корегувати процес оволодіння знаннями та вміннями, організовувати консультативну допомогу студентам. Поєднання інтерактивних методів з іншими прийомами формування знань та з активною самостійною роботою студентів, створення системи і алгоритму введення даних методів, досконале володіння ними викладачем та наявність розвинутих відносин партнерства, взаємоповаги між викладачем і студентами є запорукою підготовки компетентного фахівця.uk_UA
dc.description.abstractGlobal changes in all spheres of human life require medical education to form students' conscious attitude towards their own lives, mental and physical development, education, and further medical career. Practical classes are a type of teaching within a variety of teaching and learning approaches providing the close interaction and cooperation between the students and tutors and posing real-life tasks. It is at practical classes when the tutors or mentors can and should conduct a controlled evolving of concepts and development of skills. Making a collective decision and discussing clinical problems is one of the forms of interactive education that enables future doctors to learn how to express their thoughts correctly, how to clearly substantiate decisions. Unlike the traditional classes, this form gives the students an opportunity to check up themselves, to make decisions based on the main principles of the diagnosis and treatment of various nosological forms. The article presents an experience of fostering professional competencies in the 5th year students of the Faculty of Dentistry by applying a case study, an interactive teaching method (casestudy method) during the course of paediatric therapeutic dentistry at the Department of Paediatric Dentistry, Ivano-Frankivsk National Medical University. This technique contributes to strengthening the generation of students’ knowledge and its shaping through independent activities and collective discussion; it also boosts students’ intellectual skills, creating and critical thinking. As for the tutors and mentors, this type of teaching form is an effective way to get feedback and contributes to the ability to effectively correct the ways to shape knowledge, and to organize consultancy assistance to students. The combination of interactive methods and other methods of knowledge, skills and competence building and the active independent work of students, the creation of the system and algorithm for implementing these methods, perfect mastery of their mentors and partnership, mutual respect between the teachers and students is a guarantee of the training of a highly competent specialist.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectдитяча терапевтична стоматологіяuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectинтерактивные методы обученияuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectдетская терапевтическая стоматологияuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UA
dc.subjectcase methoduk_UA
dc.subjectpaediatric dentistryuk_UA
dc.titleДосвід імітаційних методів викладання дитячої терапевтичної стоматологіїuk_UA
dc.title.alternativeОпыт имитационных методов преподавания детской терапевтической стоматологииuk_UA
dc.title.alternativeExperience of imitation methods in teaching pediatric dentistryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147+616.314uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 19, вип. 2 (66)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oktysiuk_Experience.pdf368,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.