Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12615
Назва: Чотирирічний досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою
Автори: Шерстюк, Олег Олексійович
Шерстюк, Олег Алексеевич
Sherstiuk, O. О.
Блищавенко, Ю. В.
Свінцицька, Наталія Леонідівна
Свинцицкая, Наталья Леонидовна
Svintsitska, N. L.
Солдатов, Олександр Костянтинович
Солдатова, Ірина Марківна
Свінчук, О. М.
Дата публікації: 2010
Видавець: МОЗ України, Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Бібліографічний опис: Чотирирічний досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою / О. О. Шерстюк, Ю. В. Блищавенко, Н. Л. Свінцицька [та ін.] // Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (м. Тернопіль, 20–21 травня 2010 р.). – Тернопіль, 2010. – С. 357–358.
Короткий огляд (реферат): Для оптимальної підготовки медичних кадрів на рівні міжнародних вимог потрібно використовувати комплекс педагогічних методів, який дозволить охопити великий обсяг навчального матеріалу й чітко розмежувати теоретичні знання студентів, підвищити об’єктивність їх практичних навичок. Упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес, як показала наша практика, дало позитивні результати, але потребує вдосконалення.
Для оптимальной подготовки медицинских кадров на уровне международных требований необходимо использовать комплекс педагогических методов, которые позволят охватить большой объем учебного материала и четко разделить теоретические знания студентов, увеличить объективность их практических навыков. Внедрение кредитно-модульной системы в учебный процесс, как показала наша практика, дал позитивные результаты, но всеже требует усовершенствования.
For the optimum training of medical personnel’s at the level of international requirements it is needed to draw on the complex of pedagogical methods, which will allow to overcome the large volume of educational material and expressly to delimit theoretical knowledge’s of students, promote objectivity them practical skills. Introduction of the credit-module system in an educational process, as our practice rotined, gave і positive results, but perfection requires.
Ключові слова: кредитно-модульна система
медична освіта
морфологія
анатомія
кредитно-модульная система
медицинское образование
морфология
анатомия
credit-module system
medical education
morphology
anatomy
УДК: 611:378.14
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12615
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_ShBSSSS.pdf170,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.