Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1261
Title: Дослідження історичних етапів еволюції терміна «педагогічна інноватика» в сучасному науковому дискурсі
Authors: Ефендієва, Світлана Миколаївна
Issue Date: 2016
Publisher: НВП ПП "Технологічний центр"
Citation: Ефендієва С. М. Дослідження історичних етапів еволюції терміна «педагогічна інноватика» в сучасному науковому дискурсі / С. М. Ефендієва // Scientific Journal «ScienceRise». – 2016. − № 12/1 (29). – С. 38−41.
Abstract: У статті розглянуто основні поняття інноватики. Проаналізовано становлення педагогічної інноватики та теоретично обґрунтовано фактори ефективного управління інноваційним розвитком. Виділено сутність понять науковий та педагогічний дискурс. Досліджено історичні етапи еволюції терміну «педагогічна інновація». Охарактеризовано основні законопроекти про інноваційну діяльність в освіті; The article describes the basic concepts of innovation. The formation of pedagogical innovations and theoretically grounded factors of effective management of innovative development was analyzed. The essence of the concepts of scientific and pedagogical discourse was highlighted. The historical stages of the evolution of the term «pedagogical innovation» were investigeted. The main draft laws about innovation activity in education were charachterized.
Keywords: термінологія
термін
інноваційний процес
технологія
інновація
педагогічна інновація
інноваційна діяльність
terminology
term
innovation process
technology
innovation
pedagogical innovation
innovative activity
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1261
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doslidzhennia_istorychnykh_etapiv.pdf466,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.